Seçim: CHP'den Saadet Partisi'ne adaylık teklifi...

Millet İttifakı'nın TBMM’de çoğunluğa ulaşılması için analizleri sürüyor. CHP’nin, Saadet Partisi’nin oy potansiyeli bulunan ancak milletvekili çıkaramadığı seçim çevrelerinde, partinin adaylarına kendi listelerinde yer vermeyi önerdiği öne sürülüyor. CHP’de milletvekili aday listelerinin hazırlanmasına yönelik çalışmalar da devam ediyor. Altı vekil, adaylık başvurusu yapmadı.

10 Mayıs 2018 Perşembe 13:16
Seçim: CHP'den Saadet Partisi'ne adaylık teklifi...
version="
Son Güncelleme: 10.05.2018 13:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Millet İttifakı 2018-05-10 13:24:48

KAZANACAK

Misafir Avatar
troller bosuna yirtinmayin 2018-05-10 18:46:11 @Millet İttifakı

Milli ittifaki kazanacak yAllah gidin kendi gazetenize algi operasyonunuz bizlere islemez

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ben emekli amcanızım. CHP hangi sene 2018-05-10 18:44:06 @Millet İttifakı

iktidar partiydi ???? e emekli amcamiz bop esbaskanina kim emir veriyor ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ben emekli amcanızım. 2018-05-10 18:35:32 @Millet İttifakı

CHP Ülkeyi batırmıştı. İMF nin boyunduruğu altında kalmıştık. İMF emir veriyordu Emeliye maaş artışı yapma veya şu kadar yap diye. ama yine İMF emir veriyordu hükümete tüm gıda ve temel tüketim mallarına zam yap. Türkiyeyi resmen İMF yönetiyordu. emekli amcanız olarak tavsiyem sakın sol partilere oy vermeyin. AKP den şaşmayın.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Millet İttifakı 2018-05-10 15:11:40 @Millet İttifakı

Vatan icin, millet icin, baris icin, huzur icin, bereket icin. Bizde ilkeli siyaset var. Para, makam, şatafat’a asla yer yok.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meraklı 2018-05-10 14:00:32 @Millet İttifakı

Tilki ile tavuğun dostluğu ne adar sürer ? bilen varsa tecrübesi olan varsa yazsın lütfen.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
koç 2018-05-10 13:59:57 @Millet İttifakı

Ne yapsanız boş. TÜRKİYE YOLA DEVAM diyor.

Beğenmedim! (3)
Avatar
sokaktaki emekli amca 2018-05-10 13:40:30

çok mantıklı işler oluyor , temel bey, çok olumlu ve vatansever olarak partili partisiz gönül fethediyor. kemal bey bu ittifakta başrolde. sn. erdoğan sanırım artık dinlenecek ve mecliste millet ittifakı kazanacak gibi duruyor... ülkemiz için en iyisi olsun...

Misafir Avatar
Ben emekli amcanızım. 2018-05-10 18:32:46 @sokaktaki emekli amca

@sokaktaki emekli amca x----------oyumu AKP ye vereceğim. Yıllarca Zıraat bankası önünd gece saat 03 ten gündüz 12 ye 14 e kadar maaş kuyruğu bekledim. bazende para gelmezdi yada para kalmazdı maaş almazdık. birde stresi vardı gazeteler yazıyordu " bu ay emekli, memur maaşları tehlikede çünkü hazinede para yok" strese giriyorduk. AKP geldi rahatladık. günün 24 saati paramızı bir ay öncesinden istediğimiz yerden alabiliyoruz. tabiki emekli AKP ye oy verecek.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
inşaAllah 2018-05-10 14:01:23 @sokaktaki emekli amca

komikler ya chp baraj altında kalacak haberleri yok.

Beğenmedim! (3)
Avatar
TÜRKİYE TAMAM DİYOR 2018-05-10 14:36:28

hahaha

Avatar
Millet İttifakı 2018-05-10 15:12:30

Vatan icin, millet icin, baris icin, huzur icin, bereket icin. Bizde ilkeli siyaset var. Para, makam ve şatafata asla yer yok.

Avatar
aydın 2018-05-10 17:02:08

YENİ CHP E SEN MAZLUM GENÇLERİN HDP VASITASIYLA KANDIRILIP DAGLARA GÖNDERİLİP KIRILMASINDA SORUMLUSUN,ALLAH BUNUN HESABINI SORAR.PKK ATERÖR ÖRGÜTÜ DEGİL DİYECEK DEMİRTAŞ SEN ONU ZİYARETE GİDECEN VE GENÇLERDENDE PKK ADAN UZAK DURMASINI MEKLEYECEN,MAZLUMUN AHI DARMA DAGIN EDER ERGEÇ SİZİ