Seçime 3 gün kala 'Millet İttifakı Tutum Belgesi' açıklandı

CHP, İYİ Parti, Saadet Partisi ve Demokrat Parti'nin oluşturduğu Millet İttifakı'nın Tutum Belgesi açıklandı. Belgede kuvvetler ayrılığı, çoğulcu demokrasi, rekabetçi siyasal zeminin yeniden inşası, cumhurbaşkanının yetkileri, yargı bağımsızlığı ve tarafsızlığı ile OHAL'in derhal kaldırılması ve terörle etkin mücadele yer alıyor. "Millet İttifakı Tutum Belgesi"nde ayrıca ifade ve basın özgürlüğüne vurgu yapılıyor.

21 Haziran 2018 Perşembe 15:50
Seçime 3 gün kala 'Millet İttifakı Tutum Belgesi' açıklandı
version="
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TURKIYENIN YUZ AKI 2018-06-21 16:41:49

MILLET ITTIFAKI

Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-06-21 17:53:41

KAZANACAK inşAllah

Avatar
Nurali boz 2018-06-21 17:43:38

Sayin incenin solunda sello saginda topuklu efen arkasinda molla bir gok kusagi gibi ulkeye gunesi dogduracaklarina inaniyorum

Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-06-21 21:32:50

akp bay bayyy

Avatar
adalardan ses 2018-06-21 16:27:34

m kharamı abd li ler arıyor ama artık kimseye söylemiyor. o söylenenleri yapıyor. meral aynen fetöden gelen tavsiye ere göre hareket diyor ona göre konuşuyor. hdp kandilin dağa kaçan katil kadrolarından gelen talimata göre hareket ediyor. sp Temel de o yılların kurt ajanı. içimizde nasılda dindar olarak saklanmış aynen fetö gibi. ben her zaman derim Türkiyede bir tane fetö değil bir çok fetö var. KILIÇDAROĞLI, İNCE, MERAL, SELAHATTİN, TEMEL DAHA BİR ÇOK FETÖ VAR. unutmadık. Büyük adada Türkiyeye tuzak kuranları, yabancı avruplı konsoloslrla toplantı yapıp. türk hukümetini devirip halkın liderini akıllarınca yargılamaları konuşanları. bu millet affetme.

Misafir Avatar
Filozof 2018-06-21 16:59:18 @adalardan ses

adalardan yalancı ses@@@ Eğer Fetöcü veya PKK li arıyorsan, FETÖ-ERDOĞAN yaz, FETÖ- AKŞENER yaz google ara, bak bakalım hangisinin elele kolkola resimleri var, hangisi FETÖYÜ ÖZLEMİŞ, HANGİSİ NE İSTERLERSE VERMİŞ. Aynı aramayı PKK ile ilgili de yap bak bakalım hangisi şehidimize KELLE, bölücü başına SAYIN demiş, Hangisi terör örgütü ile masaya oturmuş, dağdan inen teröristleri otobüs üzerinde kim hava atmalarına izin vermiş. öyle ezbere konuşma herkes senin kadar keriz değil

Beğenmedim! (0)
Avatar
isa 2018-06-21 16:45:02

Başkan yardımcınız Demirtaş yoook