Son dakika haberi... TBMM'de vekiller arasında Afrin gerginliği

TBMM'de Afrin gerginliği yaşandı.

12 Mart 2018 Pazartesi 16:26
Son dakika haberi... TBMM'de vekiller arasında Afrin gerginliği
version="
Son Güncelleme: 12.03.2018 17:29
Anahtar Kelimeler:
TBMMAKPHDPAfrin
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cindi 2018-03-12 17:35:45

yetti bu Akp yetti mecliste konusmayacak ta vekilim nerde konusacak Ulan dürzüler..

Misafir Avatar
ege 2018-03-13 09:09:44 @Cindi

Bu işin kürdü türkü yok bu birlik var oluş meselesidir. düşman israilin abd nin desteklediği terördür.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
elaziz 2018-03-13 09:09:00 @Cindi

PKK PYD yi savunan , Türkiyenin askerine polisine ve ÖSO ya hakaret edenler terör suçundan yargılanmalı. Ne demek Afrinde Tür askeri polisi vatan bayrak millet din diyanet insanlık adına savaşacak içimizd milletvekili olacak halkın parasını alacak ve askerimize polisimize ordumuzun ortağı ÖSO ya hakaret edecek düşmanlık edecek öylemi? olamaz. cezalandırılmaları lazım.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
roja velad 2018-03-12 20:52:22 @Cindi

bekir bozdağ gibi konuşayımda akpliler beni alkışlasın.kardeşim beğenirsiniz beğenmezsiniz hdp yi müslüman kürt kardeşlerimiz seçmiş kürsü serbestliği olan mecliste konuşmayacakta nerde konuşacak beygir bey konuşunca neden ses yok siz bu konuda eski feyöcü teröristsiniz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Akp li dönek kürtlere 2018-03-12 17:33:57

AKP icinde alcak kürtler Hüda Kaya'nın ayaginin tozu olamazsiniz tozu yalaka dönekler..

Misafir Avatar
d bekir 2018-03-12 17:52:56 @Akp li dönek kürtlere

"AKP İKTİDARI KAYBETTİĞİ GÜCÜNÜ TEKRAR KAZANMAK İÇİN AFRİN SAVAŞINI BAŞLATMIŞTIR"----------------eyyy hain mahluk Türkiye Afrine neden gitti? Afrinden sınırdan durmadan ülkemize saldırı oluyordu kürtler ölüyordu . ABD oyunu israil uşakları israile çalışıyor kürtlere zulmediyorlar. Allah belasını versin pkk nin ypg nin pyd nin ve onları savunan ve destekleyenlerin. AMİİİİN.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
d bekir 2018-03-12 17:51:10 @Akp li dönek kürtlere

Kürtler dönek değil. kürtleri savunuyorum deyip kürtleri katleden teröristleri savunanlar dönektir, iki yüzlüdür. TC kürdü türkü herkesi vatandaşı bilip kucaklıyor. pkk pyd ypg o hainlerin derdi israile hizmet etmek. onlar israilin paralı teröistleridir ama kürt maskesi takmışlar kürtt katilleri.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Meclis terk etmeleri gerek 2018-03-12 17:25:44

Meclise irkcilik ipotek koymus babalarinin maliymis gibi onun icindirki hdp liler meclisi terk etmeleri gerek konusturmuyorlar dovuyorlar tehdit ediyor lar bu yapilan en buyuk iskencedir irkci cihatci yureklere kin gizleri kor kafalari bunalmus meclis diye bir yer kalmamis Durum da hdp nin Oy aldigi kitle ya hapislere yada evlere kilitlenmis Durum da kimi nasil ne icin temsil ediyoryz diye orda dovuyorlar anlasilmasi Cook guc ben anlamiyorum Oy aldiginiz size yetki veren hakin icine donun polikaciysaniz akiliysaniz gidin ne yapacak halka soyleyin beraber caresini arayin zulum gormek ten kurtulursunuz

Avatar
Firat 2018-03-12 17:46:24

Birçok ülkede Turk denince akla barbarlik gelir

Misafir Avatar
abc 2018-03-12 17:53:27 @Firat

Sen Bu sözleri AB deki Babalarından öğrenmişsin,Önce git öğren bakalım Bu Çok sevdiğin AB ülkelrinin Dünyayın kaç yerinde ne kadar İnsan Katlettiklerini,Tarih Oku Tarih,Bilmeden Konuşma,Olmadı Git Barzani amcanın yanında otur.O eblkide senbi Beleşten besler

Beğenmedim! (6)
Avatar
52 2018-03-12 17:53:19

hdp eşittir pkk her zaman teröristi desttekledi *ama akp çokmu masum açılım artı 12 sene fötö bence iki yanlış bir doğru etmez***

Avatar