Star yazarından flaş iddia: 'FETÖ, Erdoğan'a AIDS virüsü ile suikast düzenleyebilir'

Star yazarı Ahmet Kekeç, 'FETÖ'nün Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a yönelik yeni bir 'çalışma' içinde olduğunu iddia ederken, terörist başı Gülen’in bir konuşmasını kaynak olarak gösterdi.

24 Mart 2018 Cumartesi 13:20
Star yazarından flaş iddia: 'FETÖ, Erdoğan'a AIDS virüsü ile suikast düzenleyebilir'
version="
Son Güncelleme: 24.03.2018 13:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Keko 2018-03-24 13:44:53

Biraz kekeclemis.

Misafir Avatar
hep magdur edebiyati 2018-03-24 22:59:04 @Keko

hep sahte gundem sen ekonomiden haberdar degilsin galiba kekec bey euro nerdeyse 5 tl millet borc bataginda millet ac yeter be bizleri salakmi sandiniz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kekeç mekeç 2018-03-24 13:49:25 @Keko

Ya kekeç oğlan, bırak bu kadar yalamayı!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cahil 2018-03-24 15:22:43

HATTA UZAYDAN YILDIZ SAVASLARI BILE ACABILIRLER GALAKSI 2023 UZAY GEMISINE BU ISLER ICIN GEREKLI LAZER SILAHLARINI YUKLEMISLERDIR BILE BIRAKIN BU ISLERI PILI BITEN LIDERLER ICIN AYNI GAZEL HAVASI CALINIR ATATURKTEN BERI ZEHIRLENMEYEN LIDERMI VAR EN SON OZALDI ĶISACA KEKEC DIYORKI BU ADAMIN VASFI BITMIS BIR VIRUS VERIN YA BITMIS ADAMA NE VIRUSU MUTLULUK CUBUGU VERIN ONUNDA HAKKI ARTIK MUTLULUK

Avatar
Derince 2018-03-24 14:10:37

Bir virüsle olursa dünyanın vah haline daha neler .

Avatar
HAKAN 2018-03-24 15:46:39

ŞU YALAMA VE YALAKA TAKIMININ HAYAL GÜÇLERİ BENI ŞASIRTIYOR.BUNLAR EN UFAĞINDAN EN TEPEYE KADAR OLANLARININ
HAYAL GÜÇLERİ SASIRTMAYA DEVAM EDIYOR.MESELA KENDI UÇAGIMIZ ,KENDI UÇAK GEMIMIZ ,KENDI TANKIMIZ,KENDI OTOMO
BILIMIZ,KENDI HELIKOPTERIMIZ HAYALLERİ GIBI DAHA NICELERI.KEŞKE BUNLAR HAYALDEN IBARET OLMASA.BUNU SAMIMI SÖYLÜYORUM.

Avatar
paranoyak 2018-03-24 13:50:39

Fetoş oturduğu yerden paranoya üretiyor gündem oluşturuyor herkesi paranoyak yapıyor. Madem sivrisinek diyor bataklıkları kurutacaksınız hala bataklık tamamen kurtulamıyor bunları o damat bu iş adamı şu anlı secdeye gidiyor diye korur ve kollarsınız sivrisinek gelir sizi sokar. İYİ günlere

Avatar
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE DÜNYA MUCİZESİ ATATÜRKCÜ TÜRKÜM ,TÜRK 2018-03-24 16:14:43

Ya bular kadar CAHİL MAHLÜK yoktur .!! Gerizekalı saçmalama ,saçmalama ,soytarı mahlük Fetö nereden bulaçak tayyip be HIV MİKROBU verecek soytarı . Ya bunlar rencide olduklarının farkında deyillermi ..? Ya cahiller yada çıkmış apık ,sapık ne dediğini bilmiyecek kadar gerizekalı mahlüklar . Halâ gülüyoruz manyak .

Avatar
Aydin 2018-03-24 14:21:38

Bir sol görünümlü bir örgüt bulmaya çalışıyorlar dur.yada işid ci bir örgüt.feto ikinci bir hata yapmamak.yada abd talimatı bekliyor dur.

Avatar
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE DÜNYA MUCİZESİ ATATÜRKCÜ TÜRKÜM ,TÜRK 2018-03-24 16:10:22

tayyip be HIV Mikrobu vermeye gerek yok o zaten HIV mikroplu . Dolayısı ile başka yöntem bulur fetö yani .