Times: Erdoğan seçim umutlarını patates fiyatının frenlenmesine bağlıyor

İngiliz Times gazetesi 24 Haziran seçimleriyle ilgili 'Erdoğan seçim umutlarını patatesin fiyatının frenlenmesine bağlıyor' başlıklı haberinde, artan gıda fiyatlarının ve ekonominin genel durumunun Pazar günkü seçimlerde Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın başarısına ve gücü elinde tutmaya devam etmesine olumsuz yönde etki edebileceğini yazdı.

22 Haziran 2018 Cuma 10:15
Times: Erdoğan seçim umutlarını patates fiyatının frenlenmesine bağlıyor
version="
Anahtar Kelimeler:
PatatesTimesSoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Firat 2018-06-22 10:38:23

Yiyidin muhtaç oldugu SOGAN reizi emekli edecek

Misafir Avatar
Burası hür ve demokratik Türkiye 2018-06-28 13:24:58 @Firat

F TİMES ve diğerşleri ulan sizene namussuz çakallar. siz kendi kıçınızı yıkayın. size ne Türkiyedeki siyasetten patatesten soğandan. chp nin patronlarısınız biliyoruzda. kahrolasıcalar sizi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
cevher doğanay 2018-06-22 11:11:47

aşik MAHSUNU NE DEMİŞTİ YİĞİT MUHTAÇ OLMUŞ KURU SOĞANA DAHA NE DİYELİM.SÖYLEMESEK OLMAZ. NE YÜZLE OY İSTİYORLAR SİYASİLER GİDİN EVİNİZ DE OTURUN YA DA EMEKLİ OLUN KAFALARI BASMIYOR MU BU MİLLETİN TARIM HAYVANCILIK BİTMİŞ.

Avatar
52 2018-06-22 11:54:07

çakal diye yorum yapan cahil yada memfaçi uyuz 16 senedir toplanan vergiler yurt dışından alınan borçlar yetmedi satılan varlıklar evet çakal olan sizlersiniz çünki 16 senedir millete hesap dahi vermiyorlar sen git de akp nin artıklarından yalan bu son yalakalıklarınız olucak 25 hazirandan sonra gerçek vatan severler akp ve tayibin gerçek yüzlerini görecekler bakalım yüzünüz kızaracakmı *çaaaakal

Avatar
içimizdeki hain ajanları yetmedi 2018-06-22 10:37:20

Hani çakallar sürüsü bir avını kovalar bir iki çakal halleder diye diğer sürü çakallar keyifle oturup bekler. bakarlar av büyük bir kaç çakal deviremiyor bütün çakallar saldırıya geçer. av etmek istedikleri avı dört koldan kuşatmaya çalışırlar. ama İlahi adalet nasip kismet o çakalların tüm çabalarını boşa çıkartır. çakallar bin pişman eli boş kalırlar. bu sefer bir birlerini yerler. içimizdeki çakallar yetmedi AK Partiye saldırmaları birde dış çakallar destek oluyor görüyoruz. BU aziz millet bu iç ve dış çakalların oyununu yine bozacak inaşaalah.

Misafir Avatar
gelde üzülme 2018-06-22 10:45:13 @içimizdeki hain ajanları yetmedi

Bir soğan için ülkesini satmak isteyenler insan diyemi yaşıyorsunuz gerçekten?
yaşamanız kendinize bile zarar be. geberin gidin fazla batmasıınız hiç olmazsa.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Fırat,,, a cevap 2018-06-22 10:43:22 @içimizdeki hain ajanları yetmedi

Fırat bunca yatırımlar karşısında şer güçlerinin tuzağı bir soğan için erdoğana karşı isen sana ne diyeyim . bişe demiyorum.

Beğenmedim! (1)
Avatar
TİMES:--- ve Türkiyedeki kollarına 2018-06-22 10:39:24

Ulan dünyayı yiyorsunuz yetmiyormu?
dünyalarınız var yetmiyormu?
ne istiyorsunuz bu kendi halinde çalışan didinen Türk halkından?
biz kimseye karışmıyoruz bize karaışaınıda lanetliyoruz. sandıkta AK Partiye oyumuzu vererek bu küstahların dersini vereceğiz. ülkemizi sömürmek isteyenlere bölmek isteyenlere fırsat vermeyeceiz.

Avatar
patates, soğan ve dolar 2018-06-22 10:42:03

Bunlar birer yıldırma ekonomik savaştır. Türkiye bu savaşa karşı dur devetine hükümetine sahip çık. bu soyguncular çetesine geçit verme.