'Tokat ve Konya'daki silahlı eğitim kampları' hakkında bir bomba iddia daha...

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in "Tokat ve Konya'da silahlı eğitim kampları kuruldu" iddiaları üzerine İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Ümit Özdağ da bir açıklama yaptı...

07 Ocak 2018 Pazar 10:24
'Tokat ve Konya'daki silahlı eğitim kampları' hakkında bir bomba iddia daha...
version="
Son Güncelleme: 07.01.2018 13:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
köylü 2018-01-07 13:04:59

şeriatçılar seçimi kaybederlerse iç savaş çıkarırlar çünkü onları yargılamak yıllarca sürer onun için şeriatçılar kendi özel kuvvetlerini oluşturuyorlar önce aleviler sonra demokrat kürtler katledilecek

Misafir Avatar
COSKUN 2018-01-07 13:44:57 @köylü

SIZ DE BOS DURMAYIN. SIZLERI KATLEDECEKLERI ONCE SIZ ONLARI CEHENNEME YOLLAYIN.

Beğenmedim! (0)
Avatar
COSKUN 2018-01-07 13:42:52

YIYIN LAN BIRBIRLERINIZI. SIZLERE NORMAL HAYAT YASAMA TARZI ZATEN HARAM.! ILLAKI DIDISECEKSINIZ!! BITIRIN BIRBIRLERINIZI DE SU ULKE BIRAZ RAHATLASIN!

Avatar
COSKUN 2018-01-07 13:45:58

ERDOGANI CISMEN ORTATDAN KALDIRMADIKCA TURKIYE NEFES ALAMAZ. ERDOGANIN INFAZI GEREKMEKTEDIR VE ACELE!!

Avatar
ruskullah 2018-01-07 13:32:32

camilerimiz kışlamızdır akp başımızdır

Misafir Avatar
COSKUN 2018-01-07 13:43:50 @ruskullah

BASINA SICSINLAR SENIN. AKP PICLERI.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Arif 2018-01-07 22:22:43

Yarın hepsi Akp yatı diye ağlayarak anlatacaklar..Akp liler de "yukarısı yaptı" diyecek yani yine bir tek kişiden bilinecek kimse "ZİHNİYETİMİZ işidci, sapığız biz" demiyecek.."Büyüklerimiz emir verdi" diyecekler..Bazılarıda "Vatan Millet için yaptık" diyecek büyük bölümü "Emir kuluyduk çocuğumuz açtı" diyecek az bir kısma "Allah için yaptık" diyecek ..