Ümit Özdağ: Önümüzde seçim var ama sandık yok!

Halk TV’de duayen gazeteci Uğur Dündar’ın sunduğu Halk Arenası programına konuk olan Gaziantep Bağımsız Milletvekili Prof. Dr. Ümit Özdağ, gündeme bomba gibi düşecek açıklamalarda bulundu. 2019'daki seçimleri hatırlatan Özdağ, "Bakın önümüzde bir seçim var. Ama sandık yok. Niye buradan geldim bu konuya... Sandığın bile olmadığı yerde belediye başkanlarının seçilmiş olmalarının bir önemi kalmıyor. Çünkü Erdoğan diyor ki, "Partim gösterdi aday olarak, o zaman partimin geri çekmeye hakkı vardır" dedi.

20 Ekim 2017 Cuma 22:49
Ümit Özdağ: Önümüzde seçim var ama sandık yok!
version="
Son Güncelleme: 20.10.2017 22:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
nine 2017-10-20 23:07:05

dogru soze ne denir

Avatar
deko brusk 2017-10-20 23:10:56

erdogan izmiri alip araplara peskes cekmek icin hazirlik pesinde eger izmire arap lar yerlesirse batidan 1 tane turist bile egeye gelmez

Avatar
can 2017-10-21 00:13:51

erdoğanın olmadığı bir hükümete sahip olduğumuz zaman inşAllah araplara satılan mal mülk geri alınır arapları varlık sahibi yaptı

Avatar
Halkın Sesi 2017-10-20 23:49:53

Sandıklar secimler referandumlar bir ülkenin ve bir milletin namusudur ve serefidir. Bunlara hırsızlık entrika rüsvet tehdit baskı adam satın alma secmen üretme oy ekleme kamusal gücü kullanma gibi olumsuzluklar yerlestiren ve bunları destekleyen vatanhainlerinin ne dinleri olabilir nede imanları. Bunlqrı delillerle tespit edip polise ve yargıya teslim etmekte, teslim edilseler bile hemen anında cıkarılmalarının sonrasında cezalandırmakta insani islami ve vatani bir görevdir. Cünkü kul hakkı yeme sucu islenmistir.

Avatar
Ww 2017-10-21 01:02:23

Peki kimi hangi yargiya teslim edecegiz.iliksiz cubbeyi iliklemeye kosanlar nasil bir adaletli karar verebilir.Adamlar durusmayi yapmadan karar yazilip veriliyor ellerine hakimlerin.niyet kotu olunca havadan sudan sebeplerle suc uretilip muhalif olanlar iceri tikiliyor ayagimiza dolanmasinlar diye

Avatar
YA İSTİKLAL..YA ÖLÜM.. 2017-10-21 04:53:25

Hiç bir ..ALLAHIN yaratığı canlı ÖLÜMSÜZ deyil .tayyip de ..bir gün gelecek ölecek ..(((((( İNŞALLAH AMİN ))))) ama bir sorun var ..tayyip öldüm gittim DİYENE kadar ..ülkemiz TÜRK VATANIMIZA ..facia ,dehşet ,felâketi de yaşatacak TANRI TÜRK VATANIMIZI KORUSUN .

Avatar
YA İSTİKLAL..YA ÖLÜM.. 2017-10-21 04:54:08

Hiç bir ..ALLAHIN yaratığı canlı ÖLÜMSÜZ deyil .tayyip de ..bir gün gelecek ölecek ..(((((( İNŞALLAH AMİN ))))) ama bir sorun var ..tayyip öldüm gittim DİYENE kadar ..ülkemiz TÜRK VATANIMIZA ..facia ,dehşet ,felâketi de yaşatacak TANRI TÜRK VATANIMIZI KORUSUN .

Avatar
inan 2017-10-21 04:53:53

tek yol bu hükümetten Kurtulus bu ülke yoksa dikta rejime Dogru gitmekde