Ümit Özdağ’dan AKP’ye: Barzani’ye kaç milyar dolar borç verdiniz?

İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Ümit Özdağ, AKP Hükümeti'nin Mesut Barzani'ye ne kadar borç verdiğini sordu.

09 Kasım 2017 Perşembe 20:39
Ümit Özdağ’dan AKP’ye: Barzani’ye kaç milyar dolar borç verdiniz?

İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Ümit Özdağ’dan AKP’ye kritik bir soru geldi.

Ümit Özdağ, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “AKP’ye soruyoruz. Barzani’ye kaç milyar dolar borç verdiniz? Şimdi bunları geri alamazsanız vatandaşın sırtındaki hangi vergiyi yüzde kaç arttıracaksınız?”


 

Son Güncelleme: 09.11.2017 23:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
gunahh 2017-11-09 20:56:31

kendi paralariymis gibi paralarimizi dagitiyorlar milletede ekmek ,makarna

Misafir Avatar
sabırlı 2017-11-10 08:32:57 @gunahh

Bismillahirrahmanirrahim. Kardeşlerim gönlümüz hoş, gözümüz aydın olsun. işlerimiz ras gtitsin. kazancıımız bereketli canımız sağlıklı olsun. dua edelim sevap alalım. iftira edip günah kazanmayalım. dua hoşlanmadığınız birini bile size faydalı yapabilir ama iftira , hakaret kimseyi ne size yaklaşırır nede ondan size bir yarar sağlar. BİLMENİZİ İSTEDİM.

Beğenmedim! (1)
Avatar
lobici 2017-11-09 20:57:42

AKP'den Yahudi Lobilerine 65 Milyon Dolar! (BELGELENDİ!)
https://www.youtube.com/watch?v=E073dgTvD7U

Avatar
garip 2017-11-09 21:08:57

barzani bile boş gitmemiş hep biz mi kandırlacagız bu paraya herkez istifa eder???

Misafir Avatar
sabırlı 2017-11-10 08:35:52 @garip

Bir fasık bir haber getirdiği zaman onu araştırın, hemen karar vermeyin. sonra yanlış yapar ve sonrada pişman olursunuz. bu piyasada çok fasık var ve her söyledikleride yalan ve iftirdaır. yanlıdır taraflıdır kastidir. uyanık olun. vatanınıza devletinize , hükümetinize birlik olarak hoşgörülü olarak sahip çıkın, çıkalım.

Beğenmedim! (1)
Avatar
DAVIDRABI 2017-11-10 00:36:23

Barzaniye kaç milyar dolar borç verdiniz??? bunun karsiligi oy ve turkiyenin ucuncu havayoludur,tr,gelen akaryakitlarin tamami.sayin ozdag eger bu akp onune aksener tokatini vuramassaniz,15 sene halk tokat yiyecekler.

Avatar
400'ü Aşkın Şirket 2017-11-09 20:58:54

Barzani'nin Türkiye'de 400'ü Aşkın Şirketi Bulunuyor
https://www.youtube.com/watch?v=4BLljgJ7t3w

Avatar