Yeni Bakan'ın annesi, FETÖ'den tutuklu oğlu için hangi eski Bakan'dan yardım istedi?

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın yeni kabinesinde yer alan Orman ve Tarım Bakanı Bekir Pakdemirli'nin annesinin bir ay önce Eski Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Yaşar Okuyan'ı arayarak, FETÖ'den tutuklu olan bir diğer oğlu eski rektör Prof. Dr. Mehmet Pakdemirli için yardım istediği ortaya çıktı. Okuyan, Bakan'ın annesinin kendisini arayarak, "Benim oğlan içeride çok mağdur durumda, ne yapacağımızı şaşırdık, bir sürü yalan iftiralara muhatap oldu" dediğini aktardı

15 Temmuz 2018 Pazar 20:33
Yeni Bakan'ın annesi, FETÖ'den tutuklu oğlu için hangi eski Bakan'dan yardım istedi?
version="
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gül Pembe 2018-07-15 22:46:32

ne oldu yaşar okuyan seçimlerle ilgili varsayımların vardı meydanlara çıkıp anırıcaktın kafana sıkacaktın şimdi başka yollaramı dalıyorsun seni bu saatten sonra kim kaale alır anca gidersin

Misafir Avatar
önce vatan 2018-07-16 09:07:29 @Gül Pembe

Bazen kurunun yanında yaş yanıyor maalesef. bu durumda bile o haksız yere zarar gören vatandaşlarımı inşAllah adalet haklıyı haksızı ortaya çıkaratacaktır. bu karışıklık bile CHP HDP ortaklığından iyidir memleketimiz milletimiz için. . mağdur olan kardeşlerimiz unutmasınlarkı bu işlerde yanlışlıkla zarar görenler chp ve hdp iyi parti ortaklığı olsay idi bu ülkede daha çok insan mağdur olacaktı ülkemiz geri dönüşü olmaya tahribatlara uğrayacaktı. Önce VATAN Alla herkesi tüm iyilere haklılara yardım etsin. amin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bokak 2018-07-15 21:02:19

Akla bok karışmış desenize.

Avatar
Emine 2018-07-15 21:08:20

Halife ve Sultan RTE adnan oktarin 4.0 versiyonudur, yani daha gelismisi...o kadar.

Avatar
A 2018-07-15 21:11:43

O kadar fazla bulaşmışlar ki anlayın artık ellerini nereye vursalar pis kokular çıkacak.

Avatar
Tayyipsever 2018-07-15 21:31:12

Reisim en iyisini bilr hadsiz ve haksız tavırlarda bulunmayalim

Avatar
aydın 2018-07-15 22:19:37

versin bilgiyi çıksın,

Avatar
DOGAN 2018-07-16 01:14:07

ABİ BİZİM EŞŞEK SENEDE KAC KERE ANIRIR YA KİMSEYİ DİNLEMİYOR

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-16 03:19:54

YINE HAKLI ÇIKTIM.AKAPENIN 3/2 Sİ FETÖCÜ.ADAMLARI BAKAN YAPIYORLAR.VEKIL YAPIYORLAR.VATANDAŞIN SAYESINDEDE
TÜRKİYENİN ÇİVİSİ ÇIKMIŞ.BAŞIMIZA BELALARIN GELMESINE AZ KALDI.BUNLARI SEÇEN VATYNDAŞ KIÇINI RENKLENDIRMEK İÇİN KINA YAKMALI BENCE.