Yıldırım: Ülkemizin yararına olan her türlü karara olur verdik

Cumhurbaşkanı Erdoğan ve MHP lideri Devlet Bahçeli'nin erken seçim tarihini belirlemesinin ardından Başbakan Binali Yıldırım Çankaya Köşkü'nde basın açıklaması düzenledi. Yıldırım, "Cumhurbaşkanılığı, milletvekili ve muhtar seçimleri yapılacak. Milletimize hayırlı olsun" dedi.

18 Nisan 2018 Çarşamba 19:37
Yıldırım: Ülkemizin yararına olan her türlü karara olur verdik
version="
Son Güncelleme: 18.04.2018 20:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-04-18 21:16:34

EVET BU ÜLKENiN GELECEYi HALKIMIZ iCiN COK ÖNEMLiDiR ONUN iCiNDE iKDiDARDAN DÜSECEKSiNiZ ALLAHIN iZNiYLE VE HALKIMIZIN OYUYLA

Avatar
Gunther 2018-04-18 20:53:51

ülkenin geleceği Erdoğan ve Bahçeli nin belasindan önce geliyor, Sizce. Seçime gitmeniz sizin için tek çıkar yıl kaldı, satacak birseyde kalmadı. Şeker fabrikalarını zarar ediyor diye satıyorsunuz peki alanlar zarar eden fabrikaları neden alsınlar.?

Misafir Avatar
ne secimi be ekonomi ortada 2018-04-19 02:45:33 @Gunther

erken secime parami harciycaksiniz hala ohal varken secimmi olur kac senede secim yapiliyor yeterin artik demokrasilerde zamani gelince secim yapilir birilerinin keyfi secim istedi diye secim yapilmaz herkes 2019 senesini beklesin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-04-18 21:31:20