Yandaş dergi: Hilafete hazır olun!

Albayrakların sahibi olduğu ve genel yayın yönetmenliğini Kemal Özer'in üstlendiği Gerçek Hayat adlı dergi 27 Temmuz tarihli sayısında hilafet çağrısı yaptı.

26 Temmuz 2020 Pazar 19:25
Yandaş dergi: Hilafete hazır olun!

Gerçekgündem'de yer alan habere göre; Albayrakların sahibi olduğu ve genel yayın yönetmenliğini Kemal Özer'in üstlendiği Gerçek Hayat adlı dergi 27 Temmuz tarihli sayısında hilafet çağrısı yaptı.

loading...



Derginin 27 Temmuz-2 Ağustos tarihlerini kapsayan sayısını Abdurrahman Dilipak yorum yapmadan paylaştı.

Derginin kapağında, "Şimdi değilse ne zaman, sen değilsen kim? Hilafet için toparlanın" sözlerine yer verildi. Kapağın üst kısmında ise Ayasofya'nın artık ibadete açık olduğu spot olarak verildi.

Gerçek Hayat adlı derginin imtiyaz sahibi olan Mustafa Albayrak, aynı zamanda Yeni Şafak gazetesinin İcra Kurulu Başkanlığı görevini de yürütüyor.

Son Güncelleme: 26.07.2020 19:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sycan 2020-07-26 20:57:08

abd nin emriyle kurulan akpe simdi türk milletini bin yil geriye götürme cabasi icinde hilafet yerin bin kilometre altindadir yüce türk milleti buna izin vermez

Avatar
Ferzanda Işık Batmanlı 2020-07-26 21:32:22

türkiye nin en az % 55 bu sahtekar ,hırsız ,haramzade ,din tüccarrı abd uşagı pislik yobazlara düşman.bu sahtekar hırsız takiyeciler ,soktugumun hilafetinden bahsedip ortam yokluyorlar...sap yiyip saman sıçıyorlar ..hilafetini s...tiklerim

Avatar
Ferzanda Işık Batmanlı 2020-07-26 21:33:24

türkiye nin en az % 55 bu sahtekar ,hırsız ,haramzade ,din tüccarrı abd uşagı pislik yobazlara düşman.bu sahtekar hırsız takiyeciler ,soktugumun hilafetinden bahsedip ortam yokluyorlar...sap yiyip saman sıçıyorlar ..hilafetini s...tiklerim

Avatar
Erdinç 2020-07-26 21:36:05

sizler de cumhuriyeti yıkmak ile hapishaneye girmeye hazır olunuz.

Avatar
taktik bunlar 2020-07-26 21:58:46

malum oylar eriyor neden bu söylentileri yayıyorlar çünkü hitap ettikleri kesim islami kesim oy tabanı yani işsizlik ekonomi kötü yönetim ortada iken oy erimesini durdurmak için böyle söylentiler yayacaklar ki oylar erimesi tabanı konsolide olsun canlı diri tutup akp siz bu işler olmayacığı diye hayal satıyorlar resmen.

Avatar
zakkum 2020-07-26 23:31:05

çok sevindim.

Avatar