Yunan gazetesinden skandal Erdoğan manşeti!

Türkiye ile Yunanistan arasında Doğu Akdeniz ve Ege'de gerilim tırmanırken Yunan medyasında atılan bir Erdoğan başlığı şoke etti.

18 Eylül 2020 Cuma 14:59
Yunan gazetesinden skandal Erdoğan manşeti!

Yunanistan'da yayın yapan Dimokratia isimli gazete Erdoğan'ı ağır bir küfürle hedef aldı. Gazetenin skandal manşeti Türkiye'de büyük tepki çekti.

loading...



Sık sık Türkiye ile ilgili provokatif haberlerin yer aldığı gazetenin manşetinde Tayyip Erdoğan'a küfür edildi.

Erdoğan'ın görseli ile okuyucularının karşısına çıkan Dimokratia isimli gazete, 'S... git Erdoğan' manşetini attı. Gazete haberin detayında ise, "Sultanın" şizofrenik taleplerine Yunanistan nasıl cevap vermesi gerekirdi" şeklinde ifadelerin yer aldığı dikkat çekti.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yersen 2020-09-18 18:15:47

aslında fransa ve yunanistan erdoğan ı destekliyor küfrederek prim yaptırıyor iç siyasette oyları erimesine karşın.neden daha dün bunlarla nato tatbikatı yaptık fransa ile bir sürü ticari ilişkimiz var.libyada da başarısız olunca yeni bir düşman lazım gündemi meşgul edecek malum ekonomi süper.

Misafir Avatar
devamı 2020-09-18 21:54:47 @Yersen

ya gündemi onların medyasında takip etsen sene 2016 lar mı gazetelerinin arkalarında mersin şehir hastanesi açıyoruz avrupa bankaları 200 milyon yatırımlarıyla sonra youtube izlerseniz araya reklamlar geliyor bir tane alman firması mersinin elektrik alt yapısı bizden diyor.diğer tıbbi cihazları medikaller saymıyorum bile.para avrupadan faizle kazanıyor mal satarak kazanıyor her türlü kazanıyor sonra makron alman yunan elçisi şöyle demiş böyle demiş demiyor akp bizim için velinimet.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
emir 2020-09-18 19:51:40 @Yersen

çok salaksın keşke ölsen. libya da başarısız mı olmuşuz? sen hiç televizyon izlemiyorsun galiba? bukladar gündemden nasıl uzak kalabildiniz? mağarada mı yaşıyorsun sen? klasik gerizekalı chp seçmeni işte. koyundan başka birşey değilsiniz. adamlar resmen sizi oy verecek koyun olarak görüp hertürlü yalanına inandırıyorlar :d

Beğenmedim! (6)
Avatar
aynen 2020-09-18 21:40:45

tam düsündügüm gibi dis gücler ne kadar havlarsa tayyibin oylari artar bu döngü bu sekil millet cahil her seye kaniyor insanlar ondokuz yil ne yapilmis ona bakmali yani hicbirsey yok ortada aclik sikinti

Avatar