19 milyon dolarlık malzeme 1 liraya satıldı

Mazıdağı’nda 19 milyon dolarlık hurdanın 1 liraya özelleştirilmesiyle ilgili CHP Grubu’nun Araştırma Önergesi, Meclis Genel Kurulu’nda AKP’li milletvekillerinin oylarıyla reddedildi.

01 Aralık 2017 Cuma 14:49
19 milyon dolarlık malzeme 1 liraya satıldı
version="
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Serkan öztürk 2017-12-01 15:14:10

Akapeye oy verenler Allah sizdende hesap soracak.İnşAllah

Misafir Avatar
Allah korkusu akp.de yoktur. ki...... 2017-12-03 13:50:25 @Serkan öztürk

Allah korkusu akp.de olsa bu olaylar olmazdı..chp...
Allah korkusu akp.de yoktur..milletini aç koyar mercedes ve uçaklar alır..hergün köprü parası ödetir 80 milyona.. örtülü ödeneklerden trilyonlar GİZLİ GİZLİ harcamaz..fukaranın parasını.... ve yüzlerce benzeri..asg.üc.ten fedakarlık istemez.

Beğenmedim! (0)
Avatar
BOZKURT 2017-12-01 15:05:32

AYDIN SEN PICMISIN BABAN BELLIMI SEREFSIZ VATAN HAINI IBNE SIYONIST

Avatar
Semih 2017-12-01 15:34:06

Bu adamlarin yatacak yer yok.Allah bile bunlari affetmez.heryerden yolsuzluk akiyo sular seller gibi.yok böyle bir sey benim mantigim almiyo artik.ne onur kaldi nede ahlak artik.

Avatar
vatandaşlar. 2017-12-03 13:56:15

BİN OY hakkımız olsa 1 oy akp.ye ve mhp.ye asla vermeyeceğiz..vatandaşlar ve yakınlar olarak..onların keyfine vebal olamayız..tüyü bitmemiş yetimin hakkını bol bol yiyorlar..işte gerçekler ortada..Allah uyarıyor..gözünü aç..yaptıklarını sana soracağım..akp.ye oy verenler vermeyenlerin vebal ve günahını yüklenecektir..İNANSALARDA İNANMASALARDA..gerçek budur..HAKLARIMIZ AKP.YE BİNLERCE DEFA HARAM OLSUN..TÜYÜ BİTMEMİŞ YETİMİN HAKKINI YEDİLER.

Avatar
Aydin 2017-12-01 14:55:27

Yeni chp hdp yi elestirmedikce sozunuz para etmez.hdp pkk yi desdekliyor oda sehit ediyor

Misafir Avatar
akp.nin hamalları. aydın.ege..ve benzerleri 2017-12-03 13:53:11 @Aydin

aydın kaşınıyorsun..bozkurt kardeşde kaşımımış..belki gülüyorsunda..

Beğenmedim! (0)