51 GÜN KALDI: Neden HAYIR diyorum?
Özgürlük ve Dayanışma Partisi Eş Genel Başkanı Alper Taş referandumda 'Hayır' demesinin gerekçelerini gazetemize açıkladı.
Özgürlük ve Dayanışma Partisi (ÖDP) Eş Genel Başkanı Alper Taş 'Hayır'ının nedenini Yurt'a açıkladı.
Ülkenin geleceği bir kişinin iradesine teslim ediliyor. Bu sivil diktatörlüktür. Dünyada, geleceği tek kişiye teslim edilince refaha, barışa ulaşmış tek bir ülke yoktur. Bunun için hayır diyoruz.
2010 referandumunda ‘evet’ diyenleri gördük. O zaman ‘İleri demokrasi gelecek’ dediler, 7 yıl geçti başımıza gelmedik bela kalmadı. Şimdi de yanına MHP’yi aldı, ‘evet’ çıkarsa kim bilir başımıza ne belalar gelecek.