Bomba iddia: İyi Parti erken seçime giremeyebilir

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüşmesi sonrası alınan 24 Haziran'da erken seçime gitme kararı İyi Parti için risk doğurdu. İddialara göre İyi Parti'nin 24 Haziran'daki seçimlere giemeyeceği iddia edildi.

19 Nisan 2018 Perşembe 09:11
Bomba iddia: İyi Parti erken seçime giremeyebilir
version="
Son Güncelleme: 19.04.2018 11:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
zehirli düşünceler ve yerine getirmek... 2018-04-19 10:51:48

24 haziran..seçim.......26 haziran 6 ay dolum günü..hakime göre..
ysk.hakimi akp.nin emrinde olduğu için BAHANELER UYDURARAK İYİ PARTİYİ seçime sokmayacaklar..2 gün fark ile...amaçları budur..ZEHİRLİ düşünceler..ve yerine getirmeler..mhp. ve akp..nin başlarının getirdikleri...birde iman dan Allah,tan bahsederler..kalpleri zehir dolmuş..2 gün fark ile bir partiyi engelliyorlar.yalan ile hile ile..nereye kadar akp..mhp..bakalım Allah 64 günde nefsine uyanlara neler yapacaktır..?

Misafir Avatar
hakkan 2018-04-19 15:11:08 @zehirli düşünceler ve yerine getirmek...

demirelin bir lafı var demokrasilerde çareler tükenmez diye. İYİ parti yoksa DEMOKRAT PARTİ VAR HAZIR KITA BEKLİYOR. hem daha iyi ata partimiz kıratın peşinde gitmiş oluruz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Göktürk 2018-04-19 10:05:36

Türkiye İYİ olacak,

Avatar
nefislerinin emrindeki YSK..HAKİMLERİ. 2018-04-19 10:55:20

YSK..akp.nin tekelinde..yine akp.liler ve mhp.liler hile yolu ile ülkeyi KAOS,a sürükleyip kazanacaklar..Gelen borçları ödesin..milleti isyana teşvik ediyor..ysk..akp..mhp..topluluğu..ysk.hakimleri akp.den korkuyorlar..ancak ALLAH,tan korkmuyorlar..kul hakkı yiyorlar..milyonlarca iyi partilileri hiçe sayıyorlar..akp emri ile..cehennem yerleri olur..

Avatar
köylü 2018-04-19 10:57:42

türkiyede kanunlar iptal oldu hakimlerin savcıların görevlerine son verildi haberiniz yokmu sevgili kardeşlerim şimdi türkiye bir kişinin ağzına bakıyor aklını yitirmiş bir millet aklını bir kişiye teslim etti cumhuriyetimiz yıkıldı yüce ALLAH milletimize yardım etsin İYİ partiyi seçime sokmayacak şeiatçıların cumhurbaşkanı

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-04-19 11:41:09

Uzun ve gargamelin seçim stratejisi İYİ partiyi seçime sokmamak üzerine.Onun için seçimi erkene aldılar.Bunlar ahlaksız,bınlardan her şeytanlık beklenir.

Avatar
ibrahim 2018-04-19 11:48:26

seçime sokulmaması yanlış olur...iyi parti mağduru oynar..ikiye katlar..millet mağduru sever.

Avatar
zafer 2018-04-19 11:56:57

eğer böyle bir şerefsizliği yaparlarsa millet gereken cevabı verir ve verecektir

Avatar
Bilgin 2018-04-19 12:11:34

Eceli gelen köpek cami duvarına siyermiş. Bunların planları şeytanca, düşünceleri fesat ve ülkeyi iç savaş götürmek gibi sinsi bir hedefleri var.