Bülent Arınç sonunda isyan etti! 'Daha fazlasını yaşadım'

Partinin kurucu üyelerinden eski TBMM Başkanı Bülent Arınç, AKP'nin 6. Olağan Büyük Kongresi'nde izletilen, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın siyasi hayatını anlatan 16 dakikalık filmde yer almamasına sitem etti.

18 Ağustos 2018 Cumartesi 16:49
Bülent Arınç sonunda isyan etti! 'Daha fazlasını yaşadım'
version="
Son Güncelleme: 18.08.2018 17:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Lahey 2018-08-18 17:05:03

Ne partisi...ülke tek adama geçmiş bu parti diyor.

Avatar
Tayip Asalak 2018-08-18 17:20:29

B. Arinc=Siklmis Limon

Avatar
Arınç 2018-08-18 17:40:02

Aynı dedesi hain gibi piç oğlu piç arınç!!!

Avatar
Efe 2018-08-18 18:02:50

Arinc,Sener,Gül,Erdogan içlerinde bir adam var oda Sayın Senerdir digerleri güdümlüdür.Lan sana yer verseler ne olur vermezseler ne olur..sümüklü

Avatar
Birol 2018-08-18 18:07:05

Adam, üçün biri. Kendine "ahmakım" demiştir.

Avatar
gele me 2018-08-18 19:10:34

sen yalandan cok agladin magduru oynamak icin iyi polis numarini cok yaptin erdogan senden korktugu icin ipini cekti seni artik 1 saniye deyil saniyenin binde birini dahi göstermez seni unuturmak ister baska bir sey deyil iste dinciler böyle vefasiz ve hayindirler

Avatar
D 2018-08-20 23:13:15

Yahu beter olun .İlla siz haberlerin her yerinde olma şu Sevda'sından vaz geçin ya biti gitti oturun bir yerde be illa her yerde olmazmı gerekiyor . Duyanda film artisiniz sanacaklar işiniz bitti artık unutmaya yüz tuttunuz ne var bunda sitem edecek ne var onların derdi bumu sanki ,söylede Senide bir karede göstersinler sevinesin diye .

Avatar
Tayyipsever 2018-08-18 16:53:31

Reisi gurban başkasını tanımam ömrüm o nün olsun

Misafir Avatar
kimse kimseye ömrünü ve rızkını vekaderini veremez 2018-08-18 19:19:28 @Tayyipsever

cahil sözler..hiç bir yaradılan başka bir yaradılana ömrünü ve rızkını veremez..
cahil ançak akp.li olanlarda mı var yoksa ?

Beğenmedim! (0)