CHP'den 'seçim barajı' açıklaması

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Bülent Tezcan, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin seçim barajı çıkışına destek verirken, “Seçim barajı hiç olmamalıdır. Israrla belli bir baraj üzerinde mutabakat aranıyorsa o zaman belki yüzde 3 düşünülebilir ama arzu edilen seçim barajının hiç olmamasıdır” dedi.

08 Kasım 2017 Çarşamba 14:11
CHP'den 'seçim barajı' açıklaması

Tezcan, parti genel merkezinde düzenlediği basın toplantısında, gazetecilerin sorularını yanıtladı.

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin yüzde 10 olan seçim barajının yeniden değerlendirilmesi gerektiği yönündeki açıklamasına ilişkin Tezcan, seçim barajı konusunda CHP’nin düşüncesinin çok net olduğunu vurguladı. Barajlı seçimin, “barajlı demokrasi” demek olduğunu ifade eden Tezcan, şunları kaydetti:

“Biz seçim barajı olmaması gerektiğini düşünüyoruz. Daha önce bunula ilgili milletvekillerimizin verdiği çok sayıda kanun teklifi var, hala Meclis’te bekliyor. Seçim barajı hiç olmamalıdır. Israrla belli bir baraj üzerinde mutabakat aranıyorsa o zaman belki yüzde 3 düşünülebilir ama arzu edilen seçim barajının hiç olmamasıdır. Fakat yüzde 10 seçim barajı hiç kabul edilebilir bir baraj değildir.”  
 

Son Güncelleme: 08.11.2017 16:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ümit 2017-11-08 17:16:34

CHP dokunulmazlıkların kaldırılmasında hata yaptı,sıra şimdi bunda.Sana ne kardeşim MHP'yi baraj altı olmaktan kurtarmak neyine gerek senin.?

Misafir Avatar
ege 2017-11-08 19:57:40 @ümit

iyiparti iyi gaz lıyor cahlleri.. yüzde 55 ÇİİŞŞŞŞŞŞŞŞ. yüzde 3 . yüzde üç ğçç üçbuçuk atarsınız ondan sonra. bir iş imkanı bulamadık diye. size ne vaadle vaad ediyor iyi parti değilmi? memurluk, müdürlük, şeflik, idarecilik, güvenlik... vay sizi beceriksizler, yahu satmayın kendinizi satmayın.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ümit evet 2017-11-08 19:54:42 @ümit

CHP nin her adımı yanlış zaten. doğru adam yokki doğru adımda olsun. birader.

Beğenmedim! (0)
Avatar
baraj altinda kalanlarin oylari akp ye geciyormus 2017-11-08 15:30:29

simdiki sistemle baraj altinda kalanlarin oylari akp ye geciyormus

Misafir Avatar
hacı ahmet 2017-11-08 18:33:40 @baraj altinda kalanlarin oylari akp ye geciyormus

gene hile..hileli işler hileli seçim.
öyle şey olur mu ya..
burası muz cumhuriyeti mi_?
öyleyse akp.ye oy vermeyelim ey gardaşlar..bizden akp.ye oy yok..
Burdur,dan akp zor oy alır artık..kadınlar perişan..erkekler perişan.
niye akp.ye ve mhp.ye verelim..nişan..yani oy..yok.

Beğenmedim! (0)
Avatar
siyaset 2017-11-08 14:33:06

chp anladı baraj altında kalacağını! tutuşmaya başladı. bu yüzdendir barajın düşürülmesini istemesi. ben diyodum bu chp 2019 da baraj altında kalacak. yüzde onu geçemezzzzz.

Avatar
Aydin 2017-11-08 18:12:44

O baraj inmesse akp 400 miletvekili cikarir.zaten hdp derin guclerin yonettigi parti.oyle olmasa haziran seciminde baristan sozedecen oyunu %50 artiracan ama iki ay sonra secim oldugunu bildigin halde hendekleri desdekleyecen bu yaptigi derin is degilmi

Misafir Avatar
Diyarbakırdan selamlar..akp.ye vermeyeceğiz.. 2017-11-08 18:38:22 @Aydin

Diğer partiler aptal mı böyle seçim kabul edilirmi?
geç orayı..akp.li..makarnacı..
D.bakırdan selamlar..akp.ye ve yedek lastik mhp.ye oy yok.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Balikesirli aziz..iyi partiye oylar hadı bayanlar. 2017-11-08 18:35:48 @Aydin

aydon..çok beklersin..400 vekili..
meral hanım belki çıkarabilir akp. artık 200 vekil dahi çıkaramaz..
Balikesirli aziz böyle söylüyor..unutma..20 ay sonra en geç..
iyi parti %55 gerisi teferruat..

Beğenmedim! (0)
Avatar
inaN 2017-11-08 21:44:18

MHP BARAJIN ALTINDA KALMALI CÜNKI MAHCELI DENEN VATAN HAINI TAYYIBIN EMRINDE OLUP HER YANLISA IMZA ATMISDIR ÜLKENIN CIKARLARINI DÜSÜNMEDEN YEDEK LASTIK ROLU OYNADI BU ÜLKE MUSTAFA KEMAL DÜSMANLARIYLA DOLU TEK KURTIULUS IYI PARTIYLE CHP NIN ORTAK HAREKET ETMESIDIR