CHP lideri: 24 Haziran'da hepimiz daha güzel bir Türkiye'ye uyanacağız

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, İstanbul'da Kaya Ramada Otel'de gerçekleşen Balkan Rumeli Çalıştayı'na katıldı. Burada yaptığı konuşmada 24 Haziran'da gerçekleştirilecek seçimlere ilişkin mesajlar veren Kılıçdaroğlu, "24 Haziran'da hepimiz daha güzel bir Türkiye'ye uyanacağız. ' dedi.

21 Nisan 2018 Cumartesi 11:01
CHP lideri: 24 Haziran'da hepimiz daha güzel bir Türkiye'ye uyanacağız
version="
Son Güncelleme: 21.04.2018 12:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-04-21 11:41:20

CUMHURiYETE EN FAZLA BORCLU OLAN ERDOGAN VE AKP DiR ATATÜRKÜN KURDUGU CUMHURiYET OLMASAYDI BiR ERMENi KÖKENLi ERDOGAN CUMHUR BASKANI OLAMAZDI CUMHURiYET VATANDASLIK ESiTLiYi SAGLAMISTIR

Avatar
Şimdi CHP zamanı 2018-04-21 11:58:35

Denizin sonu göründü millet herkes aklını başına alsın her oy önemli.Şanlı CHP Vatanı kurtarmaya kolları sıvadı

Avatar
yaşasın halkların kardeşliği 2018-04-21 11:35:24

herkesi yaşlı genç engelli engelsiz 1 mayısta miting meydanlarına bekliyoruz.

Avatar
SECSIS SISTEMI YASAKLANMALI 2018-04-21 13:05:06

SECSIS SISTEMINI MUHALEFET DENETLIYEBILIYORMU ??
SECSIS SISTEMININ ANA SERVERI NERDE HANGI ULKEDE ???

Avatar
secsis kesinlikle yasaklanmali 2018-04-21 13:08:43

SECSIS SISTEMINI MUHALEFET DENETLEYEBILIYORMU ??
SECSIS SISTEMININ ANA SERVERI NERDE HANGI ULKEDE ???

Avatar
Aydin 2018-04-21 12:25:54

Sen devam et Kardeşi pkk 'nın üst kadrosunda olan demirtaşi ziyarete.oda desin pkk a terör orgutu degil

Avatar