CHP lideri: Demokrasiyi işgalden kurtaracak olan kadınlardır

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Türkiye'de demokrasinin “işgal altında” olduğunu belirterek, bu işgalden kurtulmak için “demokrasi devrimi” yapılması gerektiğini söyledi. Bu mücadelede kadınların “koçbaşı” olacağını kaydeden CHP Lideri, “Coplarla, tekmelerle, biber gazıyla kadınları susturamazsınız. Demokrasiyi işgalden kurtaracak olan kadınlardır” dedi.

08 Mart 2018 Perşembe 11:48
CHP lideri: Demokrasiyi işgalden kurtaracak olan kadınlardır
version="
Son Güncelleme: 08.03.2018 14:04
Anahtar Kelimeler:
CHPMuhtarKADINLAR GÜNÜ
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Herseybos 2018-03-08 11:56:40

Kötü taklit,tayyoyla sidik yaristiriyor dersimin yüz karasi düzgün baba belani versin senin...

Misafir Avatar
bıçak kemiğe dayandı 2018-03-08 18:34:55 @Herseybos

Kılıçdaroğlu artık CHP içindede sevilmiyor. yani chp yönetim kadrosuda kılıçdaroğlunun bozuk niyetini anladı ama bişe yapamıyorlar. adam yetkilerini bile artırdı iyice. başa bela oldu yani chp nin. kurtul kurtula bilirsen!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İşte lider işte adam gibi adam 2018-03-08 17:02:36 @Herseybos

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Benim gözümde kadınlar insanlığın öğretmenidir
Beştepe Kültür ve Kongre Merkezi'nde 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Programı'ndan Cumhurbaşkanı Erdoğan, ''Benim gözümde kadınlar insanlığın öğretmenidir'' dedi.--------birde Kılıçdaroğlunun açıklamalarına bakın lütfen. arada altın ile teneke farkı var değilmi?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
şeytan boş kalınca 2018-03-08 15:24:43 @Herseybos

Şeytan boş lkalınca kendini dövermiş. sonrada bir daha insanların arasına dalıp şeytanlığını daha şiddetli yaparmış. şimdi boş konuşanlara ne demeli?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yalancı ve iftiracıya soruyorum 2018-03-08 15:23:32 @Herseybos

kadının hangi demkoratik hakkı engellenmiştir? kılıçdaroğlu çok komik duruma düşüyor. kapalı kapılar ardında türkü söyleyen sesi bozuk biri gibi bağırıp çağırıyor sanıyorki güzel türkü söylüyorum. halbuki

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
bence 2018-03-08 15:20:38 @Herseybos

Kadınlar, çalışan kadın, çalışmayan kadın, anne, kızlarımız hepsi AKP hükümeti zamanında itibar kazandı. dstek gördü. Allahını seven doğruyu söylesin. bazı inançsızlara zaten bişe söyleyin demiyorum. tilki ev sahibine sesleniyor heey kümesi evden yüz metre uzağa yap ama kapıda yapma. e bu küffarlar aynen. kadınlara yaklaşımları tilki gibi.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ulaaaaa bakın hele 2018-03-08 15:18:28 @Herseybos

bu soytarıların babasından başka birde düzgün babaları varmış. ahada iki babalı ! çüşşşş yani yahu çüşş.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sahtekarlık 2018-03-08 15:16:35 @Herseybos

kemal kılıçdaroğlu hangi kadından bahsediyor? kendi kafasından olan kadından sanırım. pekii, daha düne kadar başörtülü kadınları kadın saymayan kemal e ne demeli? peki baş örtülü kızlarımızı adam yerine koymayan zihniyete ne demeli? illa anadan üryenmi olması, içkimi içmesi, konkenmi oynması, disko bar pavyon kadınımı olması lazım bunlara yaranmak için*
hadi kemal hadiii. sen numaracısın asla kadın hakkı falan gözeten değilsin. yürü işine bee.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
PPPPPPEEEEHHH 2018-03-08 15:13:48 @Herseybos

ABD ajanından nakarat
çal kemal çall. konuş kemal konuş. ha gayret belki kaset diyetini ödersin. ama sana ömür boyu ihanet karşılığında o koltuğa otur demişler. sen yandın kemal . asla bitmeyen borca sokmuşlar seni. yazık olmuş sana. eee bu dünya bir türlü geçer ya ahiret? kemal ya ahiret ne olacak.?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
SIR 2018-03-08 14:31:49 @Herseybos

O yorumların BABANA iade ediyorum. Yorumunda en az desteklediğiniz PARTİ kadar çirkin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aturan 2018-03-08 12:54:36

Ulan ne var bu muhtarlarda herkes onlarin pesinde.....