'Erdoğan olmasa biz hiçiz'

AKP Grup Başkanvekili Bülent Turan, katıldığı canlı yayında "Vatandaş bize Erdoğan'la olun diye oy verdi. Erdoğan olmasa biz vekiller bir hiçiz" ifadelerini kullandı.

16 Eylül 2019 Pazartesi 07:47
'Erdoğan olmasa biz hiçiz'

AKP Grup Başkanvekili Bülent Turan, Habertürk'te katıldığı canlı yayında gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu.

Yeni parti tartışmaları ve AKP'de yaşanan istifalara ilişkin bir soruya cevap veren Turan, "Vatandaş bize Erdoğan'ın yanında olun diye oy veriyor. Erdoğan olmasa biz vekiller bir hiçiz" ifadelerini kullandı.

Son Güncelleme: 16.09.2019 10:40
Anahtar Kelimeler:
Bülent Turan Erdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Faryo57 2019-09-16 09:25:35

Doğru söylemişsiniz, bir kişinin ağzına bakıyorsunuz, sizler bir hiçsiniz demek oluyor. bu ifaden.

Avatar
Erdinç 2019-09-16 09:29:04

Erdoğan sizin için ALLAH sanırım.
Furkan Süresi 43-44 ayetler de belirtilen Hayvandan bir aşağı varlıklar......
Yazıklar olsun.

Avatar
yavuz 2019-09-16 11:38:58

Valla doğru söylüyor.Bu kafadaki adam zaten bir hiç bunu itiraf etmiş oluyor.

Avatar
mmmm 2019-09-16 10:06:39

Yazıklar olsun sana

Avatar
kkk 2019-09-16 14:56:03

ÜLEN BILENT GERCEKDENDE ÖYLEMI ZATEN BEYNINIZ OLSA AKPE DE OLMASSINIZ TÜM BEYINSIZLER TOPLANMIS BI ARAYA HALK KOROSU GIBI BIRINIZ NE DERSE HEPINIZ AYNI SEYI SÖYLÜYORSUNUZ YÖNETMEK SIZ KIM SIZ KIM SIZLER ANCA MALI GÖTÜRÜR DUYMAZ GÖRMEZ SÖYLEMESSINIZ ÜC MAYMUNU IYI OYNARSINIZ

Avatar
oz 2019-09-16 17:42:01

Baban Erdoğan mı ?

Avatar
ADALETLE KALKINMA? 2019-09-16 19:54:36

Doğru söze ne denir; EVET SİZ BİR HİÇSİNİZ!!! Rant peşinde koşan asalaklar topluluğu; akıllarını TEK ADAMA TESLİM EDEN; zavallılar topluluğu... İşte AKP bu...

Avatar