Erkan Tan kabullenemedi, Ordu Valisi'ni göreve çağırdı

Yüksek Seçim Kurulu'nun tartışmalı İstanbul seçimi yenilensin kararının ardından seçimi büyük farkla kazanan Millet İttifakı adayı Ekrem İmamoğlu'nun zaferini yandaş A Haber sunucu Erkan Tan kabullenemedi.

24 Haziran 2019 Pazartesi 11:46
Erkan Tan kabullenemedi, Ordu Valisi'ni göreve çağırdı

Ekrem İmamoğlu'nu yalancılıkla suçlayan Erkan Tan, "Acilen vatandaşlar, Adalet ve Kalkınma Partisi'ni destekleyenler, başkan Recep Tayyip Erdoğan'ı sevenler Ordu Valisi'nin İstanbul Valiliği'ne tayin edilmesini istiyorum" diyerek çağrıda bulundu.

Anahtar Kelimeler:
Erkan TanOrdu Valisi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YAŞA MUSTAFA KEMAL PAŞA YAŞA 2019-06-24 12:01:43

Sen kimsin çapsız haddini bil.Bir valiyi ordan oraya aldırmak istemek size mi düştü.Gelsin vız gelir tırıs gider.Satılık kalemler sizi GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER lafı tanıdık geldi mi KOÇUMMMMMMM.Bu lafı tanırsın bir yerden terbiyesiz seni.BU ÜLKE LAİK VE DEMOKRASİ OLAN BİR ÜLKE ÖYLEDE KALACAK.Defol git şimdi sarayınıza

Misafir Avatar
vatan 2019-06-24 12:31:35 @YAŞA MUSTAFA KEMAL PAŞA YAŞA

seni anan viptemi doğurdu

Beğenmedim! (1)
Avatar
Sonmez 2019-06-24 12:07:47

Asalak. Parazit. Ülkeyi bunlar yönetiyor işte.

Avatar
Murteza Sudabatmaz 2019-06-24 12:40:12

Halkla inatlaşmanın neticesi meydanda,hala ders almadın mı?
Eşşek bile bir çukura iki defa düşmez.Akıllı ol biraz.

Avatar
Okulda Kaçanlar 2019-06-24 12:59:16

Olsun... Olsun. Yaklaşık beş milyon oy alarak seçilen Belediye başkanına mı hükmedecek? Ayıp.. Ayıp. Bunun gibi madrabazlar oldukça AKP daha iktidar yüzü göremez. Bu madrabazlığının karşılığını alacaktır şüphesiz

Avatar
cello 2019-06-24 13:17:54

şimdide millete beddua ediyor..bu kelepir..rezil..adi kişi..
ohhhh oldu..erkan yakında hurdacılığa başlarsın artık..
çünkü DİLİN hurda ...çok kötü konuşuyorsun..feysbuk,ta bize ne diyorsan aynısını sana iade ediyoruz..hurdacı erkan

Avatar
Murteza Sudabatmaz 2019-06-24 12:47:21

Halkla inatlaşmanın neticesi meydanda,hala ders almadın mı?
Eşşek bile bir çukura iki defa düşmez.Akıllı ol biraz.

Avatar
ahmet şavluğ 2019-06-24 16:33:39

Mehter takımınıda çağır;ver mehteri ver mehteri,hatta ordu valisi yetmez birde gavat diyen kısa vali vardı onuda çağır

Avatar
zeydi 2019-06-24 16:32:43

AKP bu kişiler tarafından kaybettirildi. AKP bunlara hadlarını bildirsinler yalakalık yaplım derken kötülük yapıyorlar ya sen kimsin KAMU görevin mı var. kafası samanla dolu bir adam bu mu seçime katkı yapacak Allah aşkına tam bir MANYAK.