Gürbüz Çapan'dan Feyzioğlu ve Kocasakal'a çok sert sözler: Bunlar insan değil

Esenyurt Kurucu Belediye Başkanı Dr. Gürbüz Çapan Barolar Birliği Başkanı Metin Feyzioğlu ve İstanbul Barolar Birliği eski Başkanı Galasatasaray Üniversitesi öğretim üyesi Ümit Kocasakal'ın Adalet Yürüyüşü ile ilgili açıklamalarını çok sert bir dille eleştirdi. Çapan; Feyzioğlu ve Kocasakal için 'bunlar insan filan değilller' dedi

08 Temmuz 2017 Cumartesi 22:42
Gürbüz Çapan'dan Feyzioğlu ve Kocasakal'a çok sert sözler: Bunlar insan değil
version="
Son Güncelleme: 09.07.2017 11:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
M.Rüştü Mat 2017-07-11 16:22:16

Feyzioğlu'na haksız dil uzatma cüretinden önce Büyük ATATÜRK'e söylediğiniz densiz sözler nedeni ile mahkum olmanızın hesabını verin önce. Tabi diğerleri de cabası.

Avatar
M.Rüştü Mat 2017-07-12 13:04:38

Çapan efendi bunlar edilecek laflar mı? Her şeyi her alanda berbat eden İçeride huzur dışarıda dost koymayan Cumhuriyet tarihinin en başarısız bir iktidarı tarafından yönetilmemizin ve bu başarısız iktidarın b u kadar oy almasını şimdi daha iyi anlıyorum.

Avatar
M.Rüştü Mat 2017-07-11 15:57:15

Feyzioğlu ile Kocasakal'ı bu konuda bir tutmak doğru olmaz. Feyzioğlu yürüyüşe destek oldu. Katılması doğru olmazdı. Ancak yürüyüşe katılsa da Feyzioğlu'na olan bakışınız değişmez. Bizleri aptal sanmayın. İnadına hem de inadına inadına FEYZİOĞLU

Avatar
M. Rüştü Mat 2017-07-12 12:53:08

Sayın Çapan "Bunlar insan değil" türünden sözler yakışmıyor. İymisiniz yoksa birilerine yaranmak için mi söylediniz ama yaranmak için söylediğiniz belli lütfen düşmeye gerek yok. Kocasakal sözlerinde haklı ama biraz dozu kaçırdı. Feyzioğlu'nun tavrı ve sözleri gayet açık. Yürüyüşe destek oldu. Daha ne yapacaktı ki? Sizin Feyzioğlu'ndan rahatsızlığınız besbelli ama korkunun ecele faydası yoktur. Panik yapmayınız sonra korkarım sağlığınızdan olacaksınız. Heyacan yapmayınız.

Avatar
M.Rüştü Mat 2017-07-12 16:05:28

Çapan efendi "Feyzioğlu o toplantı da Erdoğan'a yalakalık yapacaktı" sözü tam bir akıl tutulmasıdır. Yalakalık ve yağcılık gibi kavramlar onun lügatında yazmaz. Ama onu haksız ve insafsızca saldıranlar biliniz ki bir yerlere ve birilerine yalakalık yapmak içindir. javascript:void(0)

Avatar
M.Rüştü Mat 2017-07-13 13:33:42

Bu ülkede son yıllarda hiç konuşmaması gerekenler konuşur oldu. Çünkü ülke bu hale getirildi. Yüz kızartıcı suçlardan ceza alanlar, haksız servet edinip holdingleşenler özellikle daha fazla konuşulur oldu. Çünkü adamların paraları var, paralarının yanında bir de ağızları var ne de olsa.

Avatar
M.Rüştü MAT 2017-07-17 16:39:33

"Gerçek CHP'li" rumuzlu kardeş. sizi bilmem ama bizim lügatımızda ne dalkavukluk, ne trolluk ne de maaşlı danışmanlık yazmaz. Lütfen söylediklerimi tekrar okuyun iyi değerlendirin ve vicdanen ele alın. Kimseye ne iftira ediyorum nede yalan söylüyorum. Benim ve ailemin Feyzioğlu ile samimi dostluğunun tarihçesi sizin yaşınızdan daha büyüktür. Sözleriniz çok çirkin ve iftira aynen iade ediyorum. İnadına inadına hem de inadına inadına FEYZİOĞLU. Lütfen siz bu iftiralarınızı para için mi yaptınız. Zira insan nasılsa başkalarınıda öyle sanırmış.

Avatar
yusuf murat 2017-07-09 15:09:07

bu gürbüzdenen çakal dev solculuktan milyarder işadamlığına transfer hikayesini bir anlatsada öğrensek

Misafir Avatar
MALCOLM-XX 2017-07-09 17:45:50 @yusuf murat

SAYGIDEĞER YUSUF MURAT RUMUZLU KARDEŞİM BU ŞAHSI HEDEF ALAN ELEŞTİRİNİZDE DOĞRU VE HAKLI DEĞİLSİNİZ KARDEŞİM ! TÜM ZENGİNLERİ, AMCA DAYI AYRIMI YAPMADAN SORGULAR VE HAKLI BİR SORGUYA ÇEKERSENİZ EYVALLAH, YANINIZDAYIM !!!... KIRK SUÇLU İÇİNDEN YALNIZCA BİRİSİNE SALDIRMAK ADİL DEĞİLDİR !...

Beğenmedim! (0)