Krizden sonra ilk temas
Polonya’nın başkenti Varşova’da bulunan ve katıldığı NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi kapsamında ikili temaslarını sürdüren Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Almanya Başbakanı Angela Merkel ile bir araya geldi.
Görüşmede iki ülke ilişkilerinin yanı sıra göç, terörle mücadele gibi konular ele alındı. Basına kapalı gerçekleşen görüşme bir saat sürdü.
Böylece Erdoğan ve Merkel, Alman parlamentosunun 1915 olaylarını 'soykırım' olarak tanıması ve Alman milletvekillerine İncirlik Üssü’nü ziyaret izni verilmemesiyle Ankara-Berlin hattında oluşan gerilimin ardından ilk kez yüz yüze görüşmüş oldu.