Tuğrul Türkeş: Başkanlığı Bahçeli gündeme getirdi

Konya'da Tarım Fuarı'nın açılış törenine katıldıktan sonra dönüşte Kulu İlçesi'ne uğrayan Başbakan Yardımcısı Tuğrul Türkeş, bir kafeteryada vatandaşlara anayasa değişiklik paketini anlattı.

21 Mart 2017 Salı 23:33
Tuğrul Türkeş: Başkanlığı Bahçeli gündeme getirdi

Anayasa değişikliğinin neden şimdi yapıldığı yönünde sürekli sorular sorulduğunu belirten Türkeş, şunları söyledi:

‘Allah selamet versin, Devlet Bahçeli Beyimiz, Ekim ayında bir sabah kalktı dedi ki; nerden aklına geldi, kiminle istişare ettiyse, ‘Hele sizin şu başkanlık sisteminiz vardı ya, getirin onu Meclisten birlikte çıkartalım, sonra siz gider, halka sorarsınız’ dedi. Bizim de canımıza minnet. 315-316 milletvekiliyle olmuyor. 330’u aşman lazım. Böyle bir teklif geldiğinde bunu reddedemezsin siyaseten. Bunu niye anlatıyorum, şimdi bunun zamanı mıydı? Onu git Bahçeli’ye sor gurban olduğum, bizimle alakası yok. Bahçeli bir sene sonra deseydi, o zaman yapardık, 6 ay önce ya da sonra deseydi, o zaman yapardık. Bizim için mühim olanı 330’u bulup halka sormaktı.’

Türkeş, mevcut anayasanın dünya şartlarında insanlara yetmediğini belirterek, ‘Anayasa, 21’inci yüzyılda gelişen şu dünya şartlarında bizim insanımıza yetmiyor. Birçok sebepten yetmiyor. Bunu düzeltmemiz lazım. Bunu başkası istiyor diye değil. Kendi insanımızın refahı için düzeltmemiz lazım’ dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bayrak Namusumdur 2017-03-22 20:10:57

Bu devletin insanlarının Anayasa ile Rejimle bir problemi olduğuna inanmıyorum.Rejimi ve Anayasayı problem
Gören bizim şeçtiklerimiz.Aslında Zìhniyet meselesidir problem olan.Yüz tane Anayasa yapılsa bir o kadar Re
Jìm deģissede Zihinlede değişiklik yapılmaz ise bütün uğraşlar boşunadır.Malum yukarıda rüzgâr çok olur.Bu yüzden donmalar olabililiyor

Avatar
Haydi Ordan 2017-03-23 04:25:07

Anayasayı değiştirdin diyelim, adalet yoksa, en büyük suçlular en güçlüler ise, rüşvet, yolsuzluk,yalan, hırsızlık,namussuzluk,hainlik boyu çoktan aşmışsa, ülke işsizlik, yoksulumdan inim inim inliyorsa, ileriye dönük üretim sel hiç bir çalışman yoksa, 15 yıldır orayı borayı satıp yerine yenilerini koyamayıp, 4 tane yolla göz boyuyorsan,160 milyar dolarlık borcu 612 milyara çıkardıysan, başını,gazeteleri, televizyonları susturduysan, ki, hakim, savcı,avukat, asker, polis hepsini avucunun içine aldıysan, ülkenin bok batağına saplandığını gören aydınları dahi içeri tıkıyorsan,senden taraf olmayanı, kıçını yapılamayanı bertaraf etmişsen,halkı bölmüş, sende olmayanı hayin ilan etmişsen, kusura bakma ama kendi ayağının altına çoktan sabun koymuşsun da haberin yok. Bu kadar acıya deva olacak yazılı bir anayasa göremiyorum. Hem yeni bir anayasa yapsan nolacak, bütün bunlar devam ettiği sürece o anayasa mutlaka kendini kurtarmam içindir, yani senden başkasını kurtarmıyor.Adama sorarlar: seni her zaman birileri kandırmadımı? Seni terör kandırdı, Amerika kandırdı, İsrail kandırdı, hepsinden vahimi elinden tutup yanı başına haksız yere, bu millete sormadan oturttuğun kankan kandırdı, bir de utanmadan Paralel Devlet dedin adına, sen hükümet, sen devlet değilmiydin? Yanında bu hukuksuz kanunsuz adamların işi neydi? ,Biz sorguladığımızda vatan haini ilan ediliyorduk, adamın bir altına yayımladığınız kaldı,ve şu an Adalet Bakanınız daha dine kadar(terörist ilan ettiğiniz kabalanızın) ayaklarını yakıyordu, şimdi soruyorum sizin anayasanızdan nolacak,yine kim kandırdı sizi? Bu sefer de sakın DEVLET demiyesiniz?...

Avatar
sani 2017-03-24 20:25:32

Bohçalı da sende aynı topun kumaşınız ve ALLAH BELANIZI VERSİN ülke düşmanı itlersiniz

Avatar
cevher doğan 2017-03-22 11:20:22

belkide bahçeli iyi yaptı nasıl olsa hayır çıkar tuzak da kurmuş olabilir.

Avatar
YURDUM İNSANI. 2017-03-22 17:31:04

"Türkeş, mevcut anayasanın dünya şartlarında insanlara yetmediğini belirterek, ‘Anayasa, 21inci yüzyılda gelişen şu dünya şartlarında bizim insanımıza yetmiyor. Birçok sebepten yetmiyor. Bunu düzeltmemiz lazım." Konuşmadan alıntı bölüm.
Anayasamızın ne için değişmesi gerektiğini gerekçeleriyle birlikte ne güzel de anlatmış değilmi?

Avatar
kemal ekmekçi 2017-03-22 00:13:56

bence sayın bahçeli,
demokratik,laik cumhuriyetin devamı için kendini feda etti.saygılarımla.

Avatar
kemal ekmekçi 2017-03-22 00:14:16

bence sayın bahçeli,
demokratik,laik cumhuriyetin devamı için kendini feda etti.saygılarımla.

Avatar
kemal ekmekçi 2017-03-22 00:14:39

bence sayın bahçeli,
demokratik,laik cumhuriyetin devamı için kendini feda etti.saygılarımla.