Dağcılık ve doğasporları kulüpleri, ‘Haydi Gaziemir doğaya’ yürüyüşüyle yaşanan çevre katliamlarını protesto etti.
Gaziemir’de faaliyet gösteren dağcılık ve doğa sporları kulüpleri kentte yaşanan çevre sorunlarına dikkat çekmek amacıyla ‘Haydi Gaziemir doğaya’ yürüyüşü düzenledi. Gaziemir Belediyesi’nin desteklediği ve ormanlık alandaki taş ocakları ile 210 hektarlık zeytinlik alanın imara açılmasıyla yaşanan çevre katliamlarına dur demek üzere düzenlenen etkinliğe her yaştan vatandaş katıldı. Abdullah Arda Meydanı’nda toplanan çevreciler 6-8 ve 12 kilometrelik parkurlar olmak üzere üç farklı koldan yürüyüşe geçti. Gruplar yürüyüşün bitiş noktası olan Tepe Mevkisi'ne kadar yürüdü. Taş ocağını karşıdan gören etkinlik alanında şarkılarla, türkülerle, halaylarla çevre katliamı protesto edildi. Katılımcıların çam ve servi fidanlarını toprakla buluşturduğu etkinlik renkli görüntülere sahne oldu, şölen havasında geçti
Gaziemirliler'den protesto yürüyüşü
Gaziemirliler kentteki taş ocaklarına ve çevre sorunlarına dikkat çekmek için harekete geçti.
3. Sayfa Haberleri
Kadın, hemcinsinin üzerine yanıcı madde döküp ateşe verdi!
Alemdağ Spor Kulübü Başkanı kafede otururken başından vuruldu!
Fenerbahçe - Galatasaray tartışmasında kan aktı: 1 ölü
Tırların olduğu yolda indirilen çocuğa tır çarptı
Annesini satırla yaralayan zanlı tutuklandı