İzmir'de halkın sağlığı ile oynuyorlarmış

Çiğli Belediyesi zabıta ekipleri tarafından Ataşehir Mahallesi'ndeki depoya baskın düzenledi.

Baskın zamanı yapılan incelemeler esasında izinsiz ve belgesiz sakatat ile kelle depolandığı tespit edildi. Ele geçirilen ürünler, Belediye Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından çöp kamyonuna yüklenerek, imha edildi. Sahibine para cezası uygulandı ve sakatat ve hayvan kellelerinin saklandığı depo mühürlendi.

Halk sağlığının korunması için özenle çalıştıklarını vurgulayan Çiğli Belediye Başkanı CHP'li Utku Gümrükçü, "Halk sağlığıyla kimsenin oynamasana göz yummuyoruz. Halkımızın sağlığına zarar verecek davranışlarda bulunanlara en ağır cezai işlemleri uygulamaya devam edeceğiz" dedi.

3. Sayfa Haberleri

Kadın, hemcinsinin üzerine yanıcı madde döküp ateşe verdi!
Alemdağ Spor Kulübü Başkanı kafede otururken başından vuruldu!
Fenerbahçe - Galatasaray tartışmasında kan aktı: 1 ölü
Tırların olduğu yolda indirilen çocuğa tır çarptı
Annesini satırla yaralayan zanlı tutuklandı