ABD Hava Kuvvetleri nükleer bombalarla donanmış uçakları "alarm" pozisyonuna geçirdi

ABD Hava Kuvvetleri, nükleer bombalarla donanmış uçaklarını "alarm" pozisyonuna geçirdi. ABD bu uygulamayı son olarak 1991 yılında yapmıştı.

ABD Hava Kuvvetleri Komutanı David Goldfein, Rusya ve Kuzey Kore yaşananlar gerginlikler henüz sıcaklığını korurken, tansiyonu daha da yükseltebilecek açıklamalarda bulundu. Goldfein, nükleer silahlarla donanmış B-52 bombardıman uçaklarının operasyona hazır durumda olduğu ve istenildiği an harekete geçebileceklerini açıkladı.
ABD, bu uygulamayı son olarak 1991 yılında soğuk savaşın son döneminde yürürlüğe koymuştu.
 

Dünya Haberleri

Üsküp'te Batı Balkanlar ve Avrupa Birliği'nin geleceği tartışıldı
Reuters: BAE, İran'a milyarlarca dolarlık fonun önünü açmaya hazırlanıyor
Gagavuzya Özerk Bölgesi Başkanı Evghenia Gutul, Cezaevinden Kitap Yayımladı
İsrail'in katılımının protesto edildiği Eurovision'u Bulgaristan kazandı!
Tamchy SFIT Yönetim Şirketini Kurdu ve Faaliyetlere Hazırlandı