ABD savaş gemisi Ross, Karadeniz'de!

ABD Savunma Bakanlığı (Pentagon), Karadeniz’e giren USS Ross savaş gemisinin müttefiklere destek ve ulusal güvenlik yararına devriye için gönderildiğini belirtti.

ABD Donanması'na ait USS Ross füze destroyeri bu gece İstanbul Boğazı'nı geçerek Karadeniz'e girdi. Pentagon, geminin bölgedeki müttefiklere destek ve ulusal güvenlik yararına devriye amacıyla Karadeniz'e gönderildiğini açıkladı.

​USS Ross daha önce de defalarca Karadeniz'e girmişti. Ayrıca, geçen yılın nisan ayında Suriye'nin Şayrat hava üssüne cruise füzelerle vurmuştu.

Dünya Haberleri

Üsküp'te Batı Balkanlar ve Avrupa Birliği'nin geleceği tartışıldı
Reuters: BAE, İran'a milyarlarca dolarlık fonun önünü açmaya hazırlanıyor
Gagavuzya Özerk Bölgesi Başkanı Evghenia Gutul, Cezaevinden Kitap Yayımladı
İsrail'in katılımının protesto edildiği Eurovision'u Bulgaristan kazandı!
Tamchy SFIT Yönetim Şirketini Kurdu ve Faaliyetlere Hazırlandı