Çeyiz uğruna eşinin böbreğini sattı

Hindistan'da eşinin 'çeyizini' yeterli bulmayan adam eşinin böbreğini satarak çeyiz aldı.

Hindistan'ın Batı Bengal eyaletinde bir adamın "hak ettiği çeyizi almak" için eşinin böbreğini sattığı açıklandı. 

Rita isimli kadının, polise giderek eşinin Kalküta'da bir özel hastaneyle anlaşarak böbreğini çaldığını söyledi ve konuyla ilgili şikayetçi olduğu bildiriliyor.

Hintli kadın, eşinin kendisinden "ameliyat olduğunu kimseye söylememesini" istediğini de belirtiyor.

Olayın Hindistan'da büyük tepki çektiği ve sosyal medyada gündem olduğu aktarılıyor.

Dünya Haberleri

Üsküp'te Batı Balkanlar ve Avrupa Birliği'nin geleceği tartışıldı
Reuters: BAE, İran'a milyarlarca dolarlık fonun önünü açmaya hazırlanıyor
Gagavuzya Özerk Bölgesi Başkanı Evghenia Gutul, Cezaevinden Kitap Yayımladı
İsrail'in katılımının protesto edildiği Eurovision'u Bulgaristan kazandı!
Tamchy SFIT Yönetim Şirketini Kurdu ve Faaliyetlere Hazırlandı