Esad saldırıdan sonra görüntülendi...Başkanlık sarayına giriyor

Suriye lideri Beşar Esad, ABD liderliğindeki üçlü ittifak tarafından Suriye''de düzenlenen saldırı sonrası ilk kez görüntülendi.

Suriye lideri Beşar Esad, saldırı sonrası ilk kez görüntülendi. Suriye Cumhurbaşkanlığı’nın Twitter hesabından paylaşılan kısa videoda Esad, başkanlık sarayına girerken görülüyor.

Cumhurbaşkanlığı hesabı videoyu, “Direnç Sabahı” başlığı ile paylaştı.

Dünya Haberleri

Reuters: BAE, İran'a milyarlarca dolarlık fonun önünü açmaya hazırlanıyor
Gagavuzya Özerk Bölgesi Başkanı Evghenia Gutul, Cezaevinden Kitap Yayımladı
İsrail'in katılımının protesto edildiği Eurovision'u Bulgaristan kazandı!
Tamchy SFIT Yönetim Şirketini Kurdu ve Faaliyetlere Hazırlandı
Trump duyurdu: IŞİD’in ikinci ismi öldürüldü