Filipinler'de feribot battı: Ölü ve yaralılar var

Filipinler'de 251 kişiyi taşıyan bir feribotun battığı açıklandı.

Filipinler Sahil Güvenliği, 251 kişiyi taşıyan bir feribotun battığını duyurdu. Çok sayıda kişinin ölmesinden korkuluyor. Filipinler Sahil Güvenliği, başkenti Manila'nın yaklaşık 70 kilometre doğusunda 251 kişiyi taşıyan bir feribotun battığını duyurdu. Henüz kaç kişinin öldüğü net değil. Ancak yerel radyo, en az 3 kişinin öldüğünü bildirdi. Arama-kurtarma çalışmaları, yakınlardaki bir tayfunun neden olduğu kötü hava koşulları yüzünden zorlukla sürdürülmeye çalışılıyor. Kazanın nedeni de henüz kamuoyuna açıklanmadı.

Dünya Haberleri

Üsküp'te Batı Balkanlar ve Avrupa Birliği'nin geleceği tartışıldı
Reuters: BAE, İran'a milyarlarca dolarlık fonun önünü açmaya hazırlanıyor
Gagavuzya Özerk Bölgesi Başkanı Evghenia Gutul, Cezaevinden Kitap Yayımladı
İsrail'in katılımının protesto edildiği Eurovision'u Bulgaristan kazandı!
Tamchy SFIT Yönetim Şirketini Kurdu ve Faaliyetlere Hazırlandı