G-20 protestolarına bu kez de bisikletliler damga vurdu

Hamburg'daki G-20 protestolarına bir yenisi daha eklendi. Protesto gösterisi bu kez, bisikletlerle gerçekleştirildi

G-20 Hamburg'da hız kesmeden protesto edilmeye devam ediyor. Çok çeşitli eylemlere başvuran protestocular, bu defa bisikletleriyle protesto gösterisi düzenledi.

Renkli görüntüler sergileyen binlerce eylemciye polisler müdahale etmezken, eylemcilerin sadece Hamburg'da yaşayanlar değil, Avrupa'nın birçok şehrinden eylem için gelmiş bisikletçiler olduğu belirtildi.

Eylemciler G20'yi, ekonomi politikalarını ve çevreye zararlı enerji kaynaklarını protesto etti. 
 

Dünya Haberleri

Netanyahu Trump'ı Çıldırttı! Telefon Görüşmesinde Büyük Fırça
Üsküp'te Batı Balkanlar ve Avrupa Birliği'nin geleceği tartışıldı
Reuters: BAE, İran'a milyarlarca dolarlık fonun önünü açmaya hazırlanıyor
Gagavuzya Özerk Bölgesi Başkanı Evghenia Gutul, Cezaevinden Kitap Yayımladı
İsrail'in katılımının protesto edildiği Eurovision'u Bulgaristan kazandı!