Sovyetler Birliği eski Devlet Başkanı Mihail Gorbaçov, iki liderin adım adım diyalog kurmaya ve işbirliği yolu ile yarar elde etmeye çalışarak doğru yaptıklarını belirtti. Eski Rus lider Gorbaçov, "Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin ve Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın görüşmeye karar vererek çok doğru yaptığını düşünüyorum. Ayrıca bu görüşmenin hem Türkiye, hem biz, hem de dünya politikası adına çok yararlı olacağına inanıyorum."
Gorbaçov'dan 'Erdoğan-Putin' açıklaması
Sovyetler Birliği eski Devlet Başkanı Mihail Gorbaçov, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin görüşmesinin iki ülke için olduğu kadar, dünya siyaseti adına da yararlı olacağını söyledi.
Dünya Haberleri
Netanyahu Trump'ı Çıldırttı! Telefon Görüşmesinde Büyük Fırça
Üsküp'te Batı Balkanlar ve Avrupa Birliği'nin geleceği tartışıldı
Reuters: BAE, İran'a milyarlarca dolarlık fonun önünü açmaya hazırlanıyor
Gagavuzya Özerk Bölgesi Başkanı Evghenia Gutul, Cezaevinden Kitap Yayımladı
İsrail'in katılımının protesto edildiği Eurovision'u Bulgaristan kazandı!