Irak Başbakanı İbadi: Kerkük’te güvenlik sağlandı

Irak Başbakanı Haydar el İbadi, peşmergenin çekilmesiyle Bağdat’ın kontrolüne geçen Kerkük kentinde güvenliğin sağlandığını belirtti. İbadi, yerel polis dışında tüm silahlı birimlerin kentten çekilmesi talimatını verdi.

Irak lideri, “Kerkük’te güvenlik sağlandı ve terörle mücadele birimlerinin yardımıyla yerel polis tarafından kontrol ediliyor” diye konuştu.
Kerkük bölgesinde diğer herhangi silahlı oluşumların varlığını yasakladığını kaydeden İbadi, “Kerkük’teki güvenlik güçleri, güvenliği ve tüm dinlerden vatandaşların varlığını koruma yetkisine sahip” diye ekledi.

Daha önce Irak hükümeti, Kerkük bölgesinde hoşgörüsüzlük ve ırkçılığı yayan kişilerin adalete teslim edilmesi talimatını vermişti.

Dünya Haberleri

Üsküp'te Batı Balkanlar ve Avrupa Birliği'nin geleceği tartışıldı
Reuters: BAE, İran'a milyarlarca dolarlık fonun önünü açmaya hazırlanıyor
Gagavuzya Özerk Bölgesi Başkanı Evghenia Gutul, Cezaevinden Kitap Yayımladı
İsrail'in katılımının protesto edildiği Eurovision'u Bulgaristan kazandı!
Tamchy SFIT Yönetim Şirketini Kurdu ve Faaliyetlere Hazırlandı