İran 'ekonomik fayda' olmazsa nükleer anlaşmasından çıkacak

İran, 2015 yılında yapılan nükleer anlaşmasına ilişkin açıklama yaparak, "ekonomik fayda" olmazsa anlaşmadan çıkılacağını duyurdu.

ABD Başkanı Donald Trump, İran'la yapılan nükleer anlaşmaya rağmen ülkeye yaptırımları kaldırmamıştı. Duruma tepki gösteren İran yönetimi, anlaşmanın "ekonomik fayda" sağlamaması durumunda anlaşmadan çekilineceğini açıkladı.

İran Dışişleri Bakanlığı açıklamasında, büyük bankaların hala İran'a yaptırım uyguladıkları hatırlatıldı.

Donald Trump, anlaşmanın "hata" olduğunu savunarak, İran yönetimini hedef almıştı.

İran açıklamasında ABD'nin tutumu sürmezse anlaşmanın devam etmeyeceği söylendi.

Dünya Haberleri

Üsküp'te Batı Balkanlar ve Avrupa Birliği'nin geleceği tartışıldı
Reuters: BAE, İran'a milyarlarca dolarlık fonun önünü açmaya hazırlanıyor
Gagavuzya Özerk Bölgesi Başkanı Evghenia Gutul, Cezaevinden Kitap Yayımladı
İsrail'in katılımının protesto edildiği Eurovision'u Bulgaristan kazandı!
Tamchy SFIT Yönetim Şirketini Kurdu ve Faaliyetlere Hazırlandı