Japonya'da bıçaklı dehşet: 19 kişi öldü

Japonya'nın başkenti Tokyo'nun Sagamihara bölgesinde engelli merkezinde bıçaklı saldırı yaşandı. Saldırıda kişi öldü en az 26 kişi yaralandı.

Saldırgan engelli merkezinde kalabalığa saldırarak en az 19 kişiyi öldürdü, en az 26 kişi yaralandı.

Kyodo Haber Ajansı'nın aktardığına göre Sagamihara polisi şüpheliyi gözaltına aldı. Polis karakoluna gelerek teslim olan şüphelinin 26 yaşındaki Satoshi Uematsu olduğu belirlendi.

Saldırgan ifadesinde engelli merkezinin eski bir çalışanı olduğunu söyledi.

'DÜNYAYI ENGELLİLERDEN TEMİZLEMEK İSTİYORUM'

Şubat ayında merkezde çalışmayı bıraktığı açıklanan şüphelinin ifadesinde 'bu dünyadan engellileri temizlemek istiyorum' dediği belirtildi. Polis şüphelinin arabasının direksiyonunda kan izleri tespit etti.

Olayın gerçekleştiği merkez 19-75 yaş arasındaki engellilere bakım ve konaklama hizmeti sunuyordu. Yerel yönetimin desteklediği merkez yaklaşık 150 kişiye hizmet veriyordu.

Dünya Haberleri

Netanyahu Trump'ı Çıldırttı! Telefon Görüşmesinde Büyük Fırça
Üsküp'te Batı Balkanlar ve Avrupa Birliği'nin geleceği tartışıldı
Reuters: BAE, İran'a milyarlarca dolarlık fonun önünü açmaya hazırlanıyor
Gagavuzya Özerk Bölgesi Başkanı Evghenia Gutul, Cezaevinden Kitap Yayımladı
İsrail'in katılımının protesto edildiği Eurovision'u Bulgaristan kazandı!