Kaskı çaldı, 12 yıl sonra pişmanlık notu yazdı

Çaldığı motosiklet kaskını 12 yıl teslim etti. Üzerine bir de pişmanlığını belirten not ekledi.

Yaptığı hırsızlıktan pişman olan İsveçli bir vatandaş çaldığı motosiklet kaskını 12 yıl sonra polise geri bıraktı. Çaldığı kaskı polis merkezinin önüne bırakan kişi kaskın üzerine pişmanlığını belirten bir de not ekledi.

Pişman hırsız bıraktığı notta, “Bunu yaklaşık 12 yıl önce Jern Meydanı’nda çalmıştım. Sahibi Swed Bankası’nda iş takip ediyordu. Peşimden koştu ama ben kaçmayı başardım. Özür dilerim. Bu kişiyi bulup kaskı iade edebilir misiniz? Güney Amerikalı görünüşü vardı. Teşekkür ederim” diye yazdı.

Göteborg polisi ise şimdi Twitter hesabında kaskın fotoğrafını yayınlayarak motosiklet kaskının sahibini bulmaya çalışıyor

Dünya Haberleri

Netanyahu Trump'ı Çıldırttı! Telefon Görüşmesinde Büyük Fırça
Üsküp'te Batı Balkanlar ve Avrupa Birliği'nin geleceği tartışıldı
Reuters: BAE, İran'a milyarlarca dolarlık fonun önünü açmaya hazırlanıyor
Gagavuzya Özerk Bölgesi Başkanı Evghenia Gutul, Cezaevinden Kitap Yayımladı
İsrail'in katılımının protesto edildiği Eurovision'u Bulgaristan kazandı!