Katar Emiri'nden açıklama

Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani, Körfez ülkelerinin mevcut krizin çözümünü istemediklerini söyledi.

Al Sani, geçtiğimiz günlerde Endonezya'yı ziyareti sırasında, ülkesine 4 aydır haksız bir şekilde uygulanan ambargonun kaldırılması çağrısında bulunarak diplomatik krizin sona ermesi için de görüşmeye açık olduklarını ifade etmişti.

Yaşanan krizden kazanan olmayacağını vurgulayan Al Sani, kardeş olduklarını ve bu krizde herkesin kayıp verdiğini belirtmiş,
Katar Ekonomi ve Ticaret Bakanı Şeyh Ahmed bin Casim bin Muhammed Al Sani, Endonezya-Katar İş Forumu'nda yaptığı konuşmada, Katar'ın ambargo krizinden her zamankinden daha güçlü ve bağımsız olarak çıktığını belirtmişti. 

Dünya Haberleri

Üsküp'te Batı Balkanlar ve Avrupa Birliği'nin geleceği tartışıldı
Reuters: BAE, İran'a milyarlarca dolarlık fonun önünü açmaya hazırlanıyor
Gagavuzya Özerk Bölgesi Başkanı Evghenia Gutul, Cezaevinden Kitap Yayımladı
İsrail'in katılımının protesto edildiği Eurovision'u Bulgaristan kazandı!
Tamchy SFIT Yönetim Şirketini Kurdu ve Faaliyetlere Hazırlandı