Kuzey Kore'den flaş açıklama: ABD bize savaş açtı!

Kuzey Kore Dışişleri Bakanı Ri Yong-ho, ABD Başkanı Donald Trump'ın geçen hafta Birleşmiş Milletler Genel Kurulu'nda yaptığı konuşma ile Kuzey Kore'ye savaş ilan ettiğini söyledi.

Kuzey Kore Dışişleri Bakanı Ri Yong-ho "ABD'nin Hava sahamıza girmemiş olsalar bile ABD'nin stratejik bombardıman uçaklarını vurma hakkımız var" dedi.

New York'ta basın toplantısı düzenleyen Ri "Geçen hafta ABD Başkanı Donald Trump, liderliğimizin fazla hayatta kalamayacağını söylerek en sonunda ülkemize savaş ilan etmiş oldu" dedi.

Ayrıntılar geliyor...

Dünya Haberleri

Üsküp'te Batı Balkanlar ve Avrupa Birliği'nin geleceği tartışıldı
Reuters: BAE, İran'a milyarlarca dolarlık fonun önünü açmaya hazırlanıyor
Gagavuzya Özerk Bölgesi Başkanı Evghenia Gutul, Cezaevinden Kitap Yayımladı
İsrail'in katılımının protesto edildiği Eurovision'u Bulgaristan kazandı!
Tamchy SFIT Yönetim Şirketini Kurdu ve Faaliyetlere Hazırlandı