Nasrallah: Batı'nın Suriye saldırısı başarısız oldu

Hizbullah lideri Hasan Nasrallah, Doğu Guta'da Suriye ordusu tarafından kimyasal silah kullanıldığı iddiasının ardından Suriye'ye düzenlenen saldırıyı barbarca ve canice olarak niteledi. Nasrallah, saldırının başarısız olduğunu belirtti.

ABD'nin askeri harekatın boyutunu sınırlı tuttuğunu, aksi takdirde Şam'ın karşılık vereceğinin ve bu durumun tüm bölgede tansiyonu yükselteceğinin farkında olduğunu belirten Nasrallah, ABD'ye destek veren körfez ülkelerini de suçladı.

Hizbullah lideri, ABD öncülüğündeki saldırının Suriyeli askerleri terörize etmek, isyancılara moral vermek ve İsrail'in çıkarlarına hizmet etmek amacında olduğunu, ancak emelini gerçekleştiremediğini söyledi.

Dünya Haberleri

Reuters: BAE, İran'a milyarlarca dolarlık fonun önünü açmaya hazırlanıyor
Gagavuzya Özerk Bölgesi Başkanı Evghenia Gutul, Cezaevinden Kitap Yayımladı
İsrail'in katılımının protesto edildiği Eurovision'u Bulgaristan kazandı!
Tamchy SFIT Yönetim Şirketini Kurdu ve Faaliyetlere Hazırlandı
Trump duyurdu: IŞİD’in ikinci ismi öldürüldü