Obama Körfez ülkeleriyle ABD arasındaki gerilimi yumuşatmaya çalışıyor

ABD Başkanı Barack Obama'nın, Suudi Arabistan'a giderek Körfez ülkeleriyle arasındaki gerilimi yumuşatmaya çalıştığı belirtiliyor.

AP'nin haberine göre, İran ve kimi başka meseleler yüzünden Körfez ülkeleriyle gerilim yaşayan ABD, gerilimi yumuşatmak istiyor.
Bu sebeple ABD Başkanı Barack Obama'nın Suudi Arabistan'a gittiği belirtilirken, bunun Obama'nın başkanlığı sırasındaki dördüncü gezi olduğu söyleniyor.
Obama gezinin "müttefikler arasındaki yanlış anlaşılmaları" ortadan kaldıracağını söylerken, ABD ve Körfez ülkelerinin "taktiksel farklılıkları" olduğunu ancak buna karşın amaçlarının aynı olduğunu belirtti.

Dünya Haberleri

Netanyahu Trump'ı Çıldırttı! Telefon Görüşmesinde Büyük Fırça
Üsküp'te Batı Balkanlar ve Avrupa Birliği'nin geleceği tartışıldı
Reuters: BAE, İran'a milyarlarca dolarlık fonun önünü açmaya hazırlanıyor
Gagavuzya Özerk Bölgesi Başkanı Evghenia Gutul, Cezaevinden Kitap Yayımladı
İsrail'in katılımının protesto edildiği Eurovision'u Bulgaristan kazandı!