Rus birlikler gizli iletişim sistemini ilk kez Suriye'de kullanıyor

Rusya Genelkurmay Başkan Yardımcısı Halil Arslanov, Suriye'deki Rus birliklerinin yeni geliştirilen gizli iletişim sistemini ilk kez kullandığını belirtti

Sistemin yabancı operatörlerin şebekesi üzerinden çalıştığını aktaran Arslanov, "Rus birlikler, Suriye'deki askeri operasyonlar sırasında yeni geliştirilen gizli iletişim sistemini ilk kez test etti ve kullandı" dedi.

Arslanov, Suriye'deki Rus komuta kademesinin yeni sistem üzerinden uluslararası görüşmeler yaptığını, Rus askerlerin de aileleriyle konuştuğunu ifade etti.

Dünya Haberleri

Netanyahu Trump'ı Çıldırttı! Telefon Görüşmesinde Büyük Fırça
Üsküp'te Batı Balkanlar ve Avrupa Birliği'nin geleceği tartışıldı
Reuters: BAE, İran'a milyarlarca dolarlık fonun önünü açmaya hazırlanıyor
Gagavuzya Özerk Bölgesi Başkanı Evghenia Gutul, Cezaevinden Kitap Yayımladı
İsrail'in katılımının protesto edildiği Eurovision'u Bulgaristan kazandı!