'Rus hastanesinin bombalanması sonucu bir doktor öldü'

Rusya Savunma Bakanlığı, Suriye'nin Halep kentinde yer alan Rusya'ya ait askeri bir hastaneye muhalif militanlar tarafından düzenlenen bombardıman sonucunda bir doktorun öldüğünü, ikisinin de yaralandığını açıkladı.

Bakanlık Sözcüsü İgor Konaşenkov'un aktardığına göre, askeri sahra hastanesine, doktorların Halep sakinlerini tedavi için kabul ettiği 12.21-12.30 saatleri arasında militanlar tarafından bombardıman düzenlendi. 

 

 

Bombaların hasta kabul bölümüne düşmesi sonucunda bir Rus doktor hayatını kaybederken, iki doktor ağır yaralandı. Hastaneye gelen siviller arasında da yaralananlar oldu.

Dünya Haberleri

Netanyahu Trump'ı Çıldırttı! Telefon Görüşmesinde Büyük Fırça
Üsküp'te Batı Balkanlar ve Avrupa Birliği'nin geleceği tartışıldı
Reuters: BAE, İran'a milyarlarca dolarlık fonun önünü açmaya hazırlanıyor
Gagavuzya Özerk Bölgesi Başkanı Evghenia Gutul, Cezaevinden Kitap Yayımladı
İsrail'in katılımının protesto edildiği Eurovision'u Bulgaristan kazandı!