Başbakan Binali Yıldırım'ın "Mısırla ilişkilerimizi geliştirmek istiyoruz" açıklamasının ardından gelen bu beyan, iki ülke arasındaki yakınlaşmanın kısa vadede gerçekleşeceği şeklinde yorumlandı. Hürriyet'te yer alan habere göre, Mısır basınına konuşan Sisi "Türk yetkililer tarafından yapılan açıklamalara, uluslararası ilişkilerdeki usul çerçevesinde, gerektiğinde karşılık veriyoruz" ifadelerini kullandı.
Sisi'den Ankara'ya 'Düşmanlık yok' mesajı
Mısır Cumhurbaşkanı Abdülfettah Sisi, "Mısırlılar ve Türkler arasında düşmanlığı gerektirecek bir durum bulunmuyor" diyerek, Türkiye ile ilişkilerin iyileşeceği sinyalini verdi.
Dünya Haberleri
Netanyahu Trump'ı Çıldırttı! Telefon Görüşmesinde Büyük Fırça
Üsküp'te Batı Balkanlar ve Avrupa Birliği'nin geleceği tartışıldı
Reuters: BAE, İran'a milyarlarca dolarlık fonun önünü açmaya hazırlanıyor
Gagavuzya Özerk Bölgesi Başkanı Evghenia Gutul, Cezaevinden Kitap Yayımladı
İsrail'in katılımının protesto edildiği Eurovision'u Bulgaristan kazandı!