2 bin 600 işçi zehirlenmişti... Flaş gelişme

İzmir'in Aliağa ilçesindeki bir sanayi tesisinde, 2 bin 600 işçinin zehirlenmesine neden olan olayın ardından yemek şirketi iş bıraktı.

Aliağa ilçesindeki Star Rafinerisinde, akşam yemeği yiyen ve besin zehirlenmesine maruz kalan 2 bin 600 işçi hastanelik olmuştu. Yaşanan olayın ardından bulantı ve kusma şikayetiyle hastanelere başvuran işçilerin bir kısmının tedavisine devam edilirken bir kısmı ise taburcu edildi.

YEMEK ŞİRKETİ İŞİ BIRAKTI

Yaşanan olayın ardından yemek firması ise flaş bir karar aldı. Çayağzı Kampı’nda yemek hizmeti veren firmanın, yaşanan zehirlenmelerin ardından iş bıraktığı öğrenildi. Konuyla ilgili savcılığın incelemesi sürüyor.

Genel Haberleri

Kaliteli Mermer ve Traverten Nasıl Anlaşılır?
Şok eden hareket: Herkesin önünde kürsüdeki siyasetçiye şırıngayla saldırdı
Ünlü çiftin ölü bulunduğu lüks ev satışa çıktı
Freni boşaldı; 10 arabaya çarptı
Süleyman Uygun, Sevenlerini Yasa Boğdu