İzmir'de şarbon vakası görüldü mü?

Salnur, medyada yer alan İzmir'de şarbon olduğu iddialarını yalanladı.

İzmir İl Sağlık Müdürü Bediha Salnur, Çiğli ilçesindeki süpermarkette kasaplık yapan bir kişinin şarbon şüphesiyle hastaneye kaldırıldığı yolunda sosyal medyada yer alan ve hızla yayılan iddiaların doğru olmadığını söyledi

İzmir İl Sağlık Müdürü Bediha Salnur, Çiğli ilçesindeki süpermarkette kasaplık yapan bir kişinin şarbon şüphesiyle hastaneye kaldırıldığı yolunda sosyal medyada yer alan ve hızla yayılan iddiaların doğru olmadığını söyledi

Sosyal medyada paylaşılan, İzmir'in Çiğli ilçesindeki bir süpermarkette kasaplık yapan bir kişinin, şarbon şüphesiyle Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldığı, hastanenin acil servisinde de bununla ilgili önlenler alındığı ve birimin boşaltıldığı iddiaları hızla yayıldı.

İzmir İl Sağlık Müdürü Bediha Salnur, bu iddiaların doğru olmadığını açıkladı.

Salnur, sosyal medyadaki bu tür provokatif söylemlerle itibar edilmemesi gerektiğini belirterek, "Böyle bir olay söz konusu değildir. Ne şarbon şüphesiyle hastaneye kaldırılan vardır ne de boşaltılan bir hastanemiz vardır" dedi.

Genel Haberleri

Kaliteli Mermer ve Traverten Nasıl Anlaşılır?
Şok eden hareket: Herkesin önünde kürsüdeki siyasetçiye şırıngayla saldırdı
Ünlü çiftin ölü bulunduğu lüks ev satışa çıktı
Freni boşaldı; 10 arabaya çarptı
Süleyman Uygun, Sevenlerini Yasa Boğdu