47 ilaç geri ödeme listesine alındı

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 47 ilacın daha geri ödeme listesine alındığını duyurdu.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 47 ilacın daha geri ödeme listesine alındığını duyurdu.

Bakan Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı duyuruda, ilaçların 36’sının yerli üretim olduğunu yazdı.

Işıkhan sosyal medyadan yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:

"Sosyal Güvenlik Kurumumuz tarafından yapılan düzenlemeyle 36’sı yerli üretim olmak üzere 47 ilacı daha geri ödeme listesine aldık. İlaçların hastalarımıza şifa olmasını temenni eder, vatandaşlarımıza sağlıklı bir ömür dilerim."

Güncel Haberleri

Sanatçı Kadir İnanır ve Soner Arıca'nın acı günü
Sıcak hava dalgası Avrupa'yı felç etti: Fransa'da can kayıpları var, İngiltere ve İtalya'da kırmızı alarm!
Akaryakıt sektöründeki 10 şirkete kayyım atandı
Prof. Dr. Övgün Ahmet Ercan'dan 'Türkiye Fay Haritası' yorumu: 'Bir yerde belli büyüklükte bir deprem olmuş ise...'
17 yıllık dosya aydınlatıldı: Dosyadan 'töre cinayeti' çıktı