Sokak Kedisi'nin gerçekleştirdiği bir sokak röportajında emekli olduğunu belirten bir vatandaşın yazdığı yazı dinleyenlerin başını öne eğdirdi.
Vatandaşın huzurevine başvuruda bulunduğunu yazıyı okutması 20 yıllık AKP iktidarlarında emeklinin düştüğü durumu da gözler önüne serdi. Bugün en düşük emekli maaşı olan 7500 TL'lik ücretle geçinmeye çalışan vatandaşın gözlerini tutamayarak yazdığı o yazı şöyle:
GEÇİNEMEDİĞİ İÇİN HUZUREVİNDE KALMAK İSTİYOR
"Ben SGK emeklisiyim. 7500 TL aylık maaşım vardır. Şu an kirada oturmaktayım. Yalnız yaşıyorum, bakacak kimsem olmadığı için huzurevinde kalmak istiyorum ve bunun için İstanbul, İzmir, Bursa, Kocaeli ve Manisa illerinde başvuruda bulunduö"