Aile hekimi artık bu 4 ilacı yazabilecek

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan raporlu kronik Hepatit B ve D, diyabet ve kardiyoloji ilaçlarının artık aile hekimlerince yazılabileceğini bildirdi.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan, Ankara'da "Sosyal Güvenlik Haftası Buluşması" programında açıklamalarda bulundu.

Burada yaptığı konuşamada, Sağlık Uygulama Tebliği düzenlemelerine değinen Işıkhan, yaklaşık bir yılda 3,2 milyar lira tasarruf sağladıklarını söyledi.

Işıkhan ayrıca, raporlu kronik Hepatit B ve D, diyabet ve kardiyoloji ilaçlarının artık aile hekimlerince yazılabileceğini açıkladı.

Güncel Haberleri

İkinci el araç satacaklar dikkat: 6 ay 6 bin kilometre koşulu uzatıldı
Karadeniz’de Türk kuru yük gemisine İHA saldırısı: Bir mürettebat hayatını kaybetti
Meteoroloji açıkladı: Son 56 yılın en soğuk 7'nci mayıs ayını yaşandı
İYİ Partili Kocamaz'ın ifadesi ortaya çıktı: 'Parolayı söyledi'
Meteoroloji saat verdi: 5 il için kuvvetli yağış uyarısı