"Aile Sağlığı Merkezleri alarm veriyor!"

Ankara Tabip Odası, reçete başvurusu için başvuran vatandaşlarla, koronavirüs şüphesi hastalarının aynı anda sağlık hizmeti almasına tepki gösterdi ve SGK'ya çağrı yaptı.

Ankara Tabip Odası, SGK'ya kronik ilaç kullanım raporu olan hastaların eczaneden ilaç teminini tekrar yürürlüğe koyması için çağrı yaptı. 

Tabip odasının Twitter hesabından yapılan paylaşımda, "Çoğu risk grubunda olan ve ilaç reçete edilmesi için başvuran yurttaşlar ile '40 kat artan' Covid-19 şüphesi olan hastalar aynı fiziki ortamda sağlık hizmeti almaya çalışıyor. Daha önce de uyardık vakalar '40 kat' arttı; yine yeniden uyarıyoruz: SGK kronik ilaç kullanım raporu olan hastaların eczaneden ilaç teminini tekrar yürürlüğe koymalıdır." denildi. 

 

Gündem Haberleri

CHP Ankara Milletvekili Adnan Beker Ulaşım Esnafını TBMM'de Buluşturdu
DEVA Partili Danış: “Türkiye’nin Asıl İhtiyacı Temiz Siyaset”
Kılıçdaroğlu’nun iddialarının araştırılması Meclis ve yargı gündeminde
Kılıçdaroğlu MYK Listesini yarın açıklıyor: A Takımı'nda Kimler Var?
Kılıçdaroğlu'ndan milletvekillerine yazı: Talimatım olmadan grup toplantısı yapılmayacak